تخلف کانون وکلا از پروتکل‌های مقابله با کرونا/ برگزاری جلسه در وضعیت قرمز

جلسه هیئت عمومی کانون وکلای دادگستری به علت برگزاری در نخستین روزهای پیک پنجم کرونا با واکنش هایی روبرو شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه هیئت عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز روز سه‌شنبه 15 تیر به منظور بررسی آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا مصوب 02/04/1400 در دانشگاه الزهرا تهران برگزار می شود.

برگزاری این جلسه هیئت عمومی با واکنش هایی روبرو بوده است چرا که در نخستین روزهای پیک پنجم کرونا برگزار می شود و به طور بالقوه 18 هزار وکیل امکان حضور در آن را دارند.

یکی از کسانی که به برگزاری این جلسه واکنش نشان داده، علیرضا وهاب‌زاده، مشاور وزیر بهداشت است که با انتشار پوستر برگزاری این هیئت عمومی در اینستاگرم خود نوشته: "وسط وضعیت قرمز تهران که برگزاری همایش و تجمع ممنوع است!

کانون وکلا باید حامی قانون باشد اگر اشتباه نکنم!"

لازم به ذکر است که سی و هشتمین جلسه فوق العاده هیات عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) با موضوع بررسی آیین نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلا به صورت حضوری در محل کانون وکلای دادگستری مرکز و نیز به شکل آنلاین با حضور اعضای هیئت مدیره‌های کانون‌های وکلای استان‌ها روز ۱۱ تیرماه در سراسر کشور برگزار شد و اجرای آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا جدید را غیرقابل اجرا دانست!

بیانیه اسکودا در حالی آیین‌نامه اجرایی لایحه قانونی استقلال کانون وکلا را غیرقابل اجرا می داند که این اتحادیه تاکنون بندهای غیرقابل اجرای بیانیه را معرفی نکرده است.

کانون وکلای دادگستری مرکز , اسکودا , کرونا ,

انتهای پیام/

کد خبر: 1101901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =