امکان ندارد باشگاه سپاهان به نویدکیا اولتیماتوم داده باشد!

بازیکن سابق سپاهان تاکید کرد امکان ندارد که سپاهان به نویدکیا اولتیماتوم داده باشد.

احمد جمشیدیان در گفتگو با ایسکا نیوز درباره نتایج ناامید کننده و شکست های پیاپی سپاهان در رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: من اعتقاد دارم این سپاهان دوباره هم به جدول رقابت ها باز خواهد گشت و هم شرایط این تیم دوباره بهتر خواهد شد. اگر خیلی ساده به فوتبال نگاه کنیم و بخواهیم ساده تیم ها را آنالیز کنیم هر تیمی برای موفقیت باید دو کار را الزاما انجام بدهد اول اینکه کمتر به حریف موقعیت بدهد و دوم اینکه بیشتر از حریف موقعیت ایجاد کند.

وی ادامه داد: سپاهان در هر چهار بازی که در این فصل با شکست مواجه شده در هر چهار مسابقه، هم بیشتر از حریفانش که به آنها باخته، موقعیت ایجاد کرده و هم کمتر به تیم فوق موقعیت داده است. بنابراین احساس می کنم سپاهان وارد یک مرحله خیلی خاص در این فصل از رقابت ها شده و به زودی  هم از این مرحله خارج خواهد شد.

جمشیدیان تاکید کرد: تقریباً امکان ندارد که سپاهان در این مرحله باقی بماند و مطمئنم در هر دو جام هنوز هم این تیم مدعی قهرمانی محسوب شده و از این شرایط خارج خواهد شد.

پیشکسوت سپاهان درباره این که اخباری مبنی بر اولتیماتوم باشگاه اصفهانی به محرم نویدکیا شنیده می شود و خود باشگاه سپاهان نیز بابت این نتایج از هوادارانش عذرخواهی کرده گفت: قاطعانه می‌گویم امکان ندارد که چنین اتفاقاتی در باشگاه سپاهان فعلاً رخ داده باشد که باشگاه بخواهد در چنین شرایط زمانی به کادرفنی اولتیماتوم بدهد به خاطر اینکه که روزی که آقای ساکت، محرم نویدکیا را به عنوان سرمربی سپاهان انتخاب کرد و با او قرارداد بست با توجه به برنامه ریزی هایی که در باشگاه شده، فکر نمی‌کنم با دو باخت و  سه باخت اتفاقات این چنینی رخ داده و بخواهند برنامه بلندمدت خود را تغییر بدهند.

جمشیدیان تاکید کرد: من معتقدم این شرایط خیلی باید ادامه پیدا کند تا شاید اتفاقات عجیبی در سپاهان رخ دهد هرچند معتقدم قبل از اینکه باشگاه بخواهد اقدامی انجام دهد محرم نویدکیا همانطور که قبلاً هم در مصاحبه هایش گفته بود اگر احساس کند واقعاً به بن بست رسیده خودش قبل از اینکه باشگاه بخواهد کاری انجام بدهد خواهد رفت.

وی یادآورشد: محرم نویدکیا فرزند باشگاه سپاهان و شناسنامه وو اسطوره این باشگاه محسوب می شود البته نه اسطوره‌ای که همه چیز را برای خودش بخواهد بلکه مطمئن باشید او دوست دارد که در وهله اول سپاهان موفق باشد و برای موفقیت سپاهان هر کاری را میکند اما در حال حاضر این شرایط را در باشگاه سپاهان نمی‌بینم و مطمئنم که همین هفته و در بازی با شهر خودرو اگر سپاهان بتواند سه امتیاز را بگیرد دوباره به شرایط قبل و وضعیت خوب خود باز خواهد گشت.

کد خبر: 1123960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =