تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیری از امروز آغاز می‌شود

پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۳ از امروز می توانند نسبت به تشکیل پرونده خود اقدام کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (مشاغل دبیری و هنرآموز) سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است.

متقاضیان لازم است ضمن مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، چنانچه در ردیف قبول‌شدگان نهایی آزمون قرار گرفته‌اند به منظور طی سایر مراحل استخدام (ارائه گواهی عدم سوءپیشینه، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، ساماندهی و آمادگی جهت شرکت در دوره‌های مهارت آموزی در شهریورماه توسط دانشگاه فرهنگیان) اقدام کنند.

با توجه به ضوابط اعلام شده قبلی مندرج در دفترچه آزمون و اطلاعیه اعلام نتایج اولیه آزمون مزبور، عدم مراجعه در هر یک از مراحل ارزیابی تکمیلی (اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش) به منزله انصراف از استخدام تلقی می‌شود.

قبول‌شدگان نهایی برای تشکیل پرونده استخدامی، انجام معاینات پزشکی (تکمیلی) آزمایشات پاراکلینیکی و اخذ معرفی نامه برای گواهی عدم سوءپیشینه و اطلاع از سایر مراحل و مدارک لازم، از روز شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی مراجعه و راهنمایی لازم را دریافت کنند.

با توجه به مصوبات ستاد برگزاری آزمون، مردودین آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۳ می‌توانند از روز یکشنبه ۲۸ مرداد تا جمعه ۲ شهریور با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://my.medu.ir نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

به موارد درخواستی خارج از ثبت درسامانه کارا ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا رسیدگی به اعتراض داوطلب مستلزم ثبت در سامانه کارا خواهد بود.

درخصوص داوطلبانی که صلاحیت های عمومی (گزینش) آنان مورد تایید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۷ شهریور تا ۸ آبان ۱۴۰۳ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدید نظر اقدام کرده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری کنند.

بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدید نظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست های پس از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۰۸ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین هسته های گزینش قبل از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۰۷ به دلیل هم زمانی فرایندهای اجرایی آزمون های استخدامی امکان پذیرش اعتراضات داوطلبان را ندارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =