استقلال باید اشتباهات داور را هم شکست دهد

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم برای قهرمانی این فصل هیچ چیز کم ندارد و فقط باید بازیکنانش به لحاظ ذهنی این موفقیت را مرور کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیروس دین محمدی در مورد عملکرد هم پستی‌های خودش در استقلال به خبرنگار گفت: همیشه قبل و بعد از من بازیکنانی در پست من برای استقلال به میدان رفتند بازیکنان خوب و بزرگی بودند و البته من هم این افتخار را داشتم که پیراهن استقلال را بر تن کنم. من جلوتر از هافبک دفاعی بازی می‌کردم. فکر میکنم در این پست مهدی پور و نیک نفس بازی می‌کنند و عملکردشان تا به اینجای فصل خوب بوده است.

او در مورد قدرت شوتی زنی بازیکنان استقلال ادامه داد: به نظر من آنها باید بیشتر شوت بزنند زمانی که من فوتبال بازی می‌کردم از شوت زنی خیلی استفاده می‌کردم بهر حال یکی از راه‌های رسیدن به گل است. در فوتبال گاهی اوقات لازم است رسیک کنی. الان میبینم که شوت زدن نسبت به زمان ما کمتر شده.

پیشکسوت استقلال در مورد مسائل داوری و حواشی به وجود آمده عنوان کرد: به نظر من اصلا نباید به این مسائل پرداخته شود برای اینکه تیم به هم می‌ریزد. استقلال باید فقط و فقط به فکر قهرمانی باشد و کاری به تیم‌های دیگر و داوری نداشته باشد. گرچه که داوری هم گاهی اوقات باعث اشتباهاتی می‌شود اما در مجموع این دلیل نمی‌شود. ما باید در زمین آنقدر خوب باشیم که داوری هم اشتباهی کرد بتوانیم پیروز شویم.

دین محمدی در پایان در مورد شش هفته باقیمانده و اینکه استقلال قهرمان می‌شود یا خیر افزود: بله شش هفته باقی مانده است و باید آن روحیه قهرمانی در بچه‌ها باشد و کادر فنی مدام به آنها در این رابطه صحبت کند. استقلال هیچ چیز برای قهرمانی کم ندارد و فقط باید از لحاظ ذهنی آماده باشد.

کد خبر: 1138289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =