شبکه نمایش خانگی رقیب اصلی تلویزیون / فیلمنامه باید مطابق با فرهنگ کشورمان باشد

بازیگر سریال زیرخاکی گفت: فیلمنامه باید مطابق با فرهنگ کشورمان بوده و از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

اصغر نقی‌زاده بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: اخیرا بازی در سریال جدید مسعود ده‌نمکی را به پایان رسانده‌ام و سریال دیگری نیز آماده پخش دارم تحت عنوان «نیکان» به کارگردانی علی سرآهنگ که برای شبکه پنج سیما ساخته شده و هنوز زمان پخش آن مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که فیلمنامه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا شما حاضر به پذیرش نقش در آن شوید، گفت: از نظر من فیلمنامه باید مطابق با فرهنگ کشورمان بوده و از جذابیت بالایی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید:

استفاده نکردن از تجارب پیشکسوتان حلقه گمشده تلویزیون / مدیریت محتوا در صداوسیما ایراد دارد

بازیگر سریال زیرخاکی ادامه داد: آن دسته از فیلمنامه‌هایی که از روی فیلم‌های خارجی کپی می‌شوند آن چنان که باید دیده نمی‌شوند در نتیجه مخاطب خود را از دست می‌دهند.

نقی زاده در پاسخ به سوال دیگری درباره علل ریزش مخاطب تلویزیون گفت: در حقیقت مخاطب کم نشده بلکه بین شبکه‌های مختلف تقسیم شده است و این مسئله به دلیل به وجود آمدن شبکه‌های مختلف است.

بازیگر فیلم آژانس شیشه‌ای اذعان کرد: اکنون با روی کارآمدن شبکه نمایش خانگی، تنوع و رقابت بین شبکه‌ها بیشتر شده است، زمانی که مخاطب برای یک برنامه زیاد بود ما از وجود شبکه نمایش خانگی بی بهره بودیم و مردم انتخاب دیگری نداشتند اما در حال حاضر چنین نیست. اکنون مردم حق انتخاب بیشتری دارند چرا که تنوع عرضه نیز بیشتر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، اصغر نقی زاده متولد ۱۳۴۰ در تهران است. وی ارغ التحصیل فوق دیپلم رشته بازیگری است و کار خود را از تئاتر بعد از انقلاب شروع کرد تا اینکه به‌عنوان عکاس در جبهه حضور داشت و حالا در سینما و تلویزیون کار می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =