چالش بزرگ استقلال/ تزریق ۲ میلیون دلار به حساب باشگاه تا پایان هفته

مدیریت جدید باشگاه استقلال تهران با چالش بزرگی در ابتدای راه مواجه شده است.

به گزارش گزوه ورزشی ایسکانیوز،  هفته گذشته علی فتح‌الله‌زاده پس از برکناری مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تهران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

روزهای بدی برای استقلال در پیش است؟

استقلال تهران با گذشت ۱۰ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال خارج از زمین فوتبال با چالش‌های بزرگ مالی رو به رو است. فتح الله زاده در اولین روز مدیریت باشگاه اعلام کرد با کوهی از بدهی رو به رو است؛ او باید تا پایان هفته جاری ۲ میلیون دلار به حساب باشگاه تزریق کند!

در جلسه هیات مدیره روز گذشته باشگاه استقلال تهران مشخص شد که این رقم باید طی ۵ روز آینده تهیه شود تا در این وهله با طلبکاران خارجی تسویه حساب شود.

چرا استقلال باید این مبلغ را به دست بیاورد؟ بررسی اسامی طلبکاران باشگاه مشخص می‌کند که چرا فتح الله زاده باید در اولین آزمون مدیریتی خود این رقم هنگفت را به ارمغان بیاورد.

آندره استراماچونی

استقلال بایدبا حکم فیفا  مبلغ ۱.۳ میلیون دلار به این مربی پرداخت کند که چیزی حدود ۵۱ میلیارد تومن خواهد شد .البته مهلت تعیین شده از سوی فیفا به پایان رسیده و در صورتی که در اسرع وقت این پول پرداخت نشود استقلال با کسر امتیاز هم مواجه خواهد شد.

مهدی قایدی

بازگشت ستاره قبلی استقلال به جمع آبی پوشان سنگین بود. درحالیکه ادعا شده بود باشگاه با شباب الاهلی امارات تسویه حساب کرده اما هنوز یک میلیون درهم از طلب او باقی مانده است!

محمد نادری

درحالیکه قرارداد نادری با باشگاه کورتریک بلژیک تمام شده و در تیم آلتای اسپور ترکیه حضور دارد اما هنوز آخرین قسط مبلغ انتقال قرضی او به باشگاه استقلال پرداخت نشده است!

محمد محبی

زمان موعد پرداخت قسط دوم این بازیکن فرا رسیده  و ظرف یک هفته آینده استقلال باید رقمی حدود ۶۰۰ هزار دلار را به این باشگاه پرتغالی پرداخت کند.

اگر استقلال ظرف ۷ روز آینده پول رضایتنامه محمد محبی را به سانتاکلارا پرداخت نکند، این باشگاه پرتغالی می تواند قرارداد مهاجم آبی ها را به صورت یکطرفه فسخ کند و از آبی‌پوشان به فیفا شکایت کند. 

هروویه میلیچ

باشگاه استقلال در ادعای مدافع سابق باشگاه در شکایت به فیفا برنده شد اما هنوز پول جریمه دیرکرد او هم پرداخت نشده است.

گابریل پین

مربی ایتالیایی که فصل پیش درکنار فرهاد مجیدی حضور داشت ۵۰ هزار دلار بابت مالیات قراردادش از استقلال طلبکار است.

لئوناردو پادوانی

اگرچه رای فیفا درباره پرونده پادوانی شکسته شده اما او هنوز ۱۰۰ هزار دلار از باشگاه طلب دارد و این رقم هم باید به او پرداخت شود.

پرونده‌های داخلی

در داخل کشور هم استقلال طلبکاران فایل توجهی دارد. بازیکنان هم هنوز به اندازه کافی دستمزد این فصل را دریافت نکرده‌اند و این هم مساله‌ای جدا از دردسرهای فعلی مدیریت باشگاه است که برای دریافت مجوز حرفه‌ای سازی باشگاه باید آن را برطرف کند.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1157317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =