۱۸ هزار صندلی به ظرفیت پروازهای اربعین اضافه شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اختصاص ۱۸هزار صندلی پرواز توسط شرکت هواپیمایی آتا در راستای افزایش ظرفیت پروازهای اربعین خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز از سازمان هواپیمایی کشوری، "جعفر یازرلو" افزود: تخصیص ۱۸هزار صندلی فوق‌العاده در ۲ بازه زمانی پیش رو به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی توسط شرکت‌ هواپیمایی آتا انجام شده است.

وی ادامه‌داد: در راستای سیاست هواپیمایی آتا مبنی بر تکریم و افزایش خدمات به زوار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین استقبال مسافران از این سفر معنوی، با وجود فروش ۴۰ هزار صندلی تا کنون به زائران اربعین حسینی، این هواپیمایی مجدد نسبت به تخصیص ۱۸هزار صندلی جدید و افزایش پروازهای فوق‌العاده اربعین اقدام کرده است.

یازرلو تصریح کرد: بر این اساس از تاریخ ۳۰ مرداد لغایت ۷ شهریور، مازاد بر ۱۶ لگ پرواز قبلی اعلام شده، روزانه هشت لگ پرواز جدید رفت و برگشت در مسیر تهران - نجف - تهران از فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

برپایه این گزارش، مسافران شرکت هواپیمایی آتا می‌توانند بلیت این پروازها را از ساعت ۱۷ امروز (جمعه، ۲۶ مرداد) از طریق وب سایت تراسفر به نشانی trasafar.ir با قیمت مصوب سازمان هواپیمایی کشوری تهیه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1240149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =