تنها یک بازی در پرسپولیس و خداحافظی؟ / گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی گوهری

بعد از عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل ون‌پارس، حالا احتمال جدایی گوهری از قرمزها بالا گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، بعد از اینکه پرسپولیس با عملکرد نچندان خوبش در مقابل ون پارس، به دور بعدی جام حذفی صعود کرد. تمامی توجهات بر احمد گوهری، دروازبان دوم پرسپولیس بیشتر شد. گوهری بعد از یک سال مزه حضور در ترکیب اصلی قرمزها را در مقابل ون پارس چشید.

یحیی گل‌محمدی که با گرفتن این تصمیم، انتقاداتی را به جان خرید؛ نتوانست تیمش را در ۹۰ دقیقه پیروز میدان کند و اضطراب و نگرانی نیمکت قرمزها را فرا گرفت.

احمد گوهری که از آغاز بازی در حال تحمل فشارهای زیادی بود، تمام تلاشش را می‌کرد تا گل محمدی را از انتخابش پشیمان نکند اما پنالتی دقیقه ۱۰ ون پارس فشارها را بر گوهری بیشتر کرد و پرسپولیس را برای گرفتن تساوی به زحمت انداخت؛ در ادامه سکه بازی بارها و بارها چرخید و کار قرمزها و مشکی‌ پوشان ون پارس به وقت های اضفه کشیده شد تا نگرانی‌های پرسپولیس از حذف بیشتر شود.

اشتباه گل‌محمدی در انتخاب دروازه‌بان پرسپولیس/ عربشاهی: آقای عبدی مراقب آدم‌های ناسالم باش و هرجایی نرو!

دقیقه ۱۱۸ بود، اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداده بود و همگی آماده دوئل پنالتی‌ها بودند که ناگهان تابلوی تعویض به بالا رفت و تنها یک چیز را به نمایش گذاشت؛ بیرانوند باید بجای گوهری به زمین می‌رفت؛ سخت است که بیش از ۱۰۰ دقیقه برای محافظت از دروازه تیم بجنگی و خود را برای پنالتی‌ها آماده کنی ولی ناگهان تعویض شوی. این اتفاقی بود که برای احمد گوهری افتاد؛ خود او از این تجربه اینگونه یاد می‌کند: من در بازی آدم بدشانسی بودم، وقتی تابلوی تعویض را دیدم، جا خوردم!

هر چه که بود پرسپولیس از میان هم این اتفاق‌ها با زحمت، سربلند به بیرون آمد و با درخشش علیرضا بیرانود به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرد اما این پایان ماجرا نبود؛ بعد از بازی، موجی از انتقادات و نظرات منفی به سوی گوهری جوان آمد و تماشاچیان از او بشدت گلگی کردند؛ او در واکنش به جریان منفی که بر ضدش راه افتاد، گفت: نمی‌توان تحت هیچ شرایطی گل نخوری؛ نمی‌توانم قطعا همه را راضی نگه دارم. مهم هدف است و باید در یک زمانی به آن برسم و ثمره کارم را ببینم.

برخی پیشکسوتان پرسپولیس مثل ضیا عربشاهی به انتقادات وارد شده به دروزان دوم پرسپولیس واکنش نشان داد و به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: طوری جو در حال شکل گیری است که انگار احمد گوهری مقصر تمامی گل‌ها بود اما اینگونه نیست، بنظرم نباید گوهری را مقصر اصلی عملکرد بد پرسپولیس در مقابل ون پارس دانست.

این روزها طرفدران پرسپولیس، نیم نگاهی به قدم‌های احمد گوهری دارند؛ گمانه زنی‌ها درباره احتمال جدایی گوهری از قزمرها زیاد است و برخی از منابع خبر از گفت‌وگوی گوهری با گل‌محمدی در خصوص جدایی از پرسپولیس داده‌اند و برخی حتی مقصد بعدی گوهری را پیکان، نفت مسجد سلیمان و یا مس کرمان می‌دانند اما آخرین خبرها که هنوز از سمت دو طرف تأیید نشده این است که احمد گوهری دروازه‌بان دوم این تیم در نیم فصل دوم هم زیر نظر یحیی گل محمدی خواهد بود.

احمد گوهری از جمله دروازبانانی است که در فوتبال آینده دار است و با توجه به جوان بودنش می‌تواند در باشگاه‌های بزرگ به خوبی بدرخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =