گزارش دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر / برتری ۲ بر ۱ سپاهان در برابر استقلال

تیم فوتبال مس رفسنجان در شروع دور برگشت لیگ برتر برابر نساجی متوقف شد و ملوان به یک پیروزی ارزشمند خانگی برابر پیکان دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز،  دیدار استقلال و سپاهان طبق پیش‌بینی‌ها کاملا جذاب و پر از موقعیت پیش رفت و جدالی هیجان انگیز برای طرفداران دو تیم بود. در نیمه اول علی‌رغم خلق فرصت توسط هر دو تیم، اما دروازه‌ها با درخشش پیام نیازمند و البته علیرضا رضایی بسته باقی ماند تا همه چیز به ۴۵ دقیقه دوم کشیده شود.

عزیززاده: استقلال اگر از حواشی دور باشد می‌تواند جزو مدعیان اصلی قهرمانی باشد

با شروع نیمه دوم این سپاهان بود که چراغ اول را با شوت استثنایی امید نورافکن آغاز کرد. جایی که شلیک پر قدرت او با اشتباه مرگبار رضایی به تور دروازه چسبید. اما در ادامه ساپینتو با تعویض‌هایش نبض بازی را در دست گرفت و توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند.
در حالی که بعد از گل تساوی هر دو تیم برای ثبت گل برتری فشار می‌آوردند اما در نهایت این سپاهان بود که با فرصت‌طلبی مغانلو صاحب یک ضربه پنالتی در وقت‌های اضافه شد و رامین رضاییان آن را به گل تبدیل کرد تا برد شیرینی برای شاگردان ژوزه مورایس به دست آید.

دیگر رقابت‌های لیگ برتر

دور برگشت بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از عصر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار آغاز شد که طی آن تیم های مس رفسنجان و نساجی و ملوان و پیکان به مصاف هم رفتند.

در رفسنجان شاگردان محمد ربیعی میزبان تیم نساجی مازندران بودند که این دیدار نزدیک و کیفی با تساوی یک به یک خاتمه یافت. امید لطیفی در دقیقه ۴۹ برای تیم فوتبال مس رفسنجان گل زد و حامد شیری در دقیقه ۸۶ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال ملوان در انزلی میزبان پیکان تهران بود که جدال این دو تیم در پایان با برتری یک بر صفر انزلی چی ها به پایان رسید. سهیل فداکار در دقیقه ۷۹ تک گل شاگردان مازیار زارع را وارد دروازه پیکان کرد.

برنامه ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه ۳۰ دی
* مس کرمان - نفت مسجد سلیمان ؛ ساعت ۱۵
* پرسپولیس - ذوب آهن ؛ ساعت ۱۶:۳۰
* صنعت نفت آبادان - فولاد ؛ ساعت ۱۷:۳۰

شنبه اول بهمن
* تراکتور - گل گهر سیرجان ؛ ساعت ۱۵
* هوادار - آلومینیوم اراک ؛ ساعت ۱۵

کد خبر: 1168148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =