تجهیز آزمایشگاه و کارگاه از مصادیق مهم رشد محیط‌های دانشگاهی است

مدیرکل پژوهشی حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بهره برداری درست و به موقع از امکانات و تجهیزات در جهت پرورش نیروهای کاردان، فناور و مهارت محور می تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه های نسل جدید نزدیک کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مدیرکل پژوهشی حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی  دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را مسئله محور و مهارت آفرین خواند و گفت : با تغییر رویکرد این دانشگاه به سمت کارآفرینی و مهارت آموزی، لازم است تا استراتژی واحد ها و مراکز دانشگاه با سند تحول و تعالی دانشگاه و اسناد بالا دستی منطبق و بر اساس آن ریل گذاری حرکت رو به رشد خود را استمرار بخشند.

وی تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاهها را از مصادیق مهم رشد و توسعه خواند و افزود: بهره برداری درست و به موقع از امکانات و تجهیزات در جهت پرورش نیروهای کاردان، فناور و مهارت محور می تواند دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه های نسل جدید نزدیک کند.

تجهیز آزمایشگاه و کارگاه از مصادیق مهم رشد محیط‌های دانشگاهی است

 ایرانبخش با بازدید از حوزه های امتحانی  پایان ترم این واحد دانشگاهی با دانشجویان در خصوص مشکلات و محاسنات امتحانات و سایر موارد در این واحد دانشگاهی به گفتگو نشست.

در این بازدید، شهلا پاسلار، رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و حمید باقری دهبارز رئیس واحد دانشگاهی بندرلنگه وی را همراهی و در راستای بازدید های انجام گرفته توضیحاتی ارائه کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1168925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =