برهانی: استقلال یکی از بهترین بازی‌هایش را مقابل نساجی انجام داد / نتایج خوب آبی‌ها با ساپینتو

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال، نساجی را در طول بازی کنترل کرد و اگر کمی شانس با آبی‌ها همراه بود، به پیروزی می‌رسیدند.

آرش برهانی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره بازی روز گذشته (سه‌شنبه) استقلال-نساجی، گفت: در طول بازی، استقلال در برابر نساجی یکی از بهترین عملکردهایش را به نمایش گذاشت؛ حتی آبی‌ها در رقابت آخرشان بهتر از بازی‌هایی بودند که با نتایج پرگل پیروز می‌شدند.

وی با آنالیز ‌استقلال، افزود: آبی‌پوشان موقعیت‌های زیادی را بر دروازه نساجی ایجاد کردند و اگر کمی شانس با آن‌ها همراه بود، پیروز میدان می‌شدند و سه امتیاز را کسب می‌کردند؛ استقلال از لحاط فنی عملکرد خیلی خوبی را ثبت کرد.

بیانی: استقلال لیاقت قهرمانی را دارد

برهانی در ادامه با بررسی عملکرد نساجی، اظهار کرد:  نساجی در خانه خودش و در استادیوم شهید وطنی نتوانست موقعیت زیادی ایجاد کند و استقلال، نساجی را در طول بازی کنترل کرد.

بازیکن سابق استقلال در انتهای صحبت‌های خود به تمجید از سرمربی استقلال پرداخت و عنوان کرد: ساپینتو، سرمربی کاربلد است و برنامه‌اش را با بهترین سیستم‌ کاری، درحال پیاده کردن است و نمایش خوب استقلال در بازی‌های گذشته، بدلیل تفکرات مربی پرتغالی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =