نشست هم اندیشی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

نشست هم اندیشی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هم اندیشی دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر عاصمه قاسمی مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده و بانوان شاغل در سازمان مرکزی برگزار شد.

احتمال افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیئت علمی

قاسمی در این نشست با بیان اینکه 400 همکار خانم در بخشهای مختلف سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به فعالیت هستند، گفت: بانوان شاغل دارای توانمندی‌های بسیاری هستند که در مناصب گوناگون سازمان مشغول به خدمتگزاری هستند.

وی با بیان اینکه دفتر امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش «زنان» و «خانواده» فعالیت می کند، اظهار کرد: مخاطب این دفتر دانشجویان، کارمندان و اساتید و هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

مشاور ریاست دانشگاه در امور زنان و خانواده تأکید کرد: به دنبال ایجاد فضای مناسب برای اشتغال بانوان در سازمان مرکزی هستیم تا آنها در محیطی آرام و بدور از هرگونه دغدغه ای به فعالیت های اجتماعی بپردازند.

قاسمی به شکل گیری کمیته شناسایی زنان توانمند در حوزه هیأت علمی و کارکنان اشاره و تصریح کرد: به دنبال ایجاد بانک اطلاعاتی از بانوان توانمند دانشگاه آزاد اسلامی هستیم تا از آنها در بخشها و قسمت های مختلف دانشگاه استفاده کنیم. 

در ادامه این نشست بانوان شاغل سازمان مرکزی به ارائه پیشنهاداتی از جمله تدوین منشور حقوق خانواده، بسترسازی برای ورزش بانوان، راه اندازی دفتر مشاوره، استفاده شایسته از توانمندهای فردی بانوان، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت، راه اندازی کارگروه های تخصصی، اختصاص پست های کلیدی به بانوان و ... پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =