هواشناسی ایران / وزش باد شدید و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور

امروز در شمال در ارتفاعات کرمان و برخی نقاط دیگر به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و در ارتفاعات کرمان به ویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد شدید و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

هواشناسی ایران| سامانه بارشی در راه ایران

یکشنبه در شمال سیستان و بلوچستان ارتفاعات در جنوب کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده رخ می‌دهد، همچنین دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش نسبی دما حاکم است که فقط در ساعات بعد از ظهر در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

سه شنبه در نیمه شرقی کشور جوی پایدار مستقر است و با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی و بارش باران در مناطق مرزی غرب کشور آغاز می‌شود، در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.

چهارشنبه سامانه بارشی در نوار غربی تقویت شده و در نوار غربی کشور رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. طی دو روز آینده در نوار شمالی کشور و از روز یکشنبه تا سه شنبه در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

سه شنبه و چهارشنبه در استان‌های خوزستان لرستان ایلام غرب، کرمانشاه، کردستان و جنوب آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش شدت خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =