خزعلی : لایحه ارتقای امنیت بانوان هیچ ارتباطی با سند ۲۰۳۰ ندارد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده لایحه ارتقای امنیت بانوان را که امروز کلیات آن در مجلس به تصویب رسید، پاسخی به مطالبه‌گری رهبر انقلاب خواند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره لایحه ارتقای امنیت بانوان که کلیات آن امروز در مجلس به تصویب رسید، گفت: برخی از موارد ذکر شده و نسبت‌های غیرمنصفانه از قبیل رویکرد فمنیستی و سند ٢٠٣٠ و از جمله آنها به  صرف ذکر کردن لفظ زن و برخی از اصطلاحات مشترک کاملاً ظاهربینانه و غیرواقعی است.

خزعلی: برخی می‌خواهند زنان مثل مردان شوند

خزعلی افزود: لایحه ارتقای امنیت بانوان هیچ ارتباط و انطباقی با سند ۲۰۳۰ ندارد. این لایحه ارتقای امنیت بانوان پاسخ به مطالبه‌گری رهبر انقلاب بود.

وی یادآور شد: پیش‌نویس این لایحه ۱۲ سال پیش نوشته شد و سند ۲۰۳۰ به هیچ وجه در کشور ما اجرا نخواهد شد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مواردی که توسط برخی نمایندگان در خصوص دادن حق طلاق در صورت تکرار ضرب و شتم و اشتغال زنان بدون اذن و مسائل دیگر صحیح نیست و احکام مربوط به جرائم در جایگاه خودش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خزعلی اضافه کرد: بنده معتقدم با وجود دقت به کار رفته در تدوین لایحه ممکن است موارد ناقصی نیز وجود داشته باشد و باید دولت و مجلس انقلابی در یک کمیسیون مشترک رفع اشکال کنند.

پایان پیام/

کد خبر: 1177076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =