استقلالی که سیلی خورد و سپاهانی که قدر ندانست / پرسپولیس؛ نزدیک‌ترین تیم به جام

لیگ ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگی سرشار از هیجان بود؛ لیگی که قهرمان آن در پایان هفته ۲۷ هنوز مشخص نیست و فاصله امتیازی تیم اول، دوم و سوم تنها یک امتیاز است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، پس از شکست استقلال در دربی ۱۰۰ و تساوی سپاهان در انزلی، همه چیز به سود پرسپولیس رقم خورد. پرسپولیسی که تا قبل از دربی در رده سوم بود و نسبت به سایر رقبایش از شانس کم‌تری برای قهرمانی برخوردار بود اما فوتبال بارها ثابت کرده است که هیچ چیز غیر ممکن نیست.

مرفاوی: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

لیگ ۱۴۰۱-۱۴۰۲ لیگی سرشار از هیجان بود؛ لیگی که قهرمان آن در پایان هفته ۲۷ هنوز مشخص نیست و فاصله امتیازی تیم اول، دوم و سوم تنها یک امتیاز است.

شرایط طوری رقم خورده است، که در حال حاضر یکی از شادترین هوادارن فوتبال، پرسپولیسی‌ها هستند اما قرمزها این را به خوبی می‌دانند که استقلال و بخصوص سپاهان برای قهرمانی دندان تیز کرده‌اند و تمام سعیشان را تا دقایق آخر لیگ خواهند کرد.

مهدی دغاغله،بازیکن سابق پرسپولیس، در پاسخ به ایسکانیوز با بیان اینکه قرمزها کار راحت‌تری برای قهرمانی دارند، عنوان کرد: پس از تساوی آخر سپاهان در برابر ملوان، قهرمانی پرسپولیس در دستان خودش است.

وی ادامه داد: پس از مدت هاست که سه تیم تا هفته‌های پایانی لیگ مدعی قهرمانی هستند.

 اما در سمت دیگر این ماجرای پرهیاهو، استقلالی است که خیلی نگهانی از عرش به فرش رسید، تیمی که قبل از دربی رتبه اول را داشت و حتی از سپاهان پیشی گرفته بود حالا طرفدارانش می‌دانند برای بدست آوردن قهرمانی کار ساده‌ای ندارند.

صمد مرفاوی، سرمربی سابق استقلال اعلام کرد: استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد زیرا سه بازی تا پایان لیگ باقی مانده است. هیچ بازی‌ هم آسان نیست حتی برای تیم سپاهان و پرسپولیس.

یکی از دلایل اصلی ناامیدی برخی از طرفداران استقلال، بازی‌های سخت پیش روی این تیم است؛ آبی‌ها در دو بازی آخر خود به مصاف دو تیم قدرتمند خواهند رفت؛ مس رفسنجان و تراکتورسازی اما رقابت‌های پرسپولیس و سپاهان نسبت به استقلال آسان‌تر است. پرسپولیس به مصاف نساجی و گل‌گهری خواهد رفت که هر دو به تازگی سرمربی‌هایشان را تغییر دادند.

به هر روی فوتبال است و هزار اتفاق غیر ممکنی که ممکن است رخ دهد، هنوز هیچ چیز در خصوص قهرمان مشخص نیست و برای مشخص شدن تیم اول باید تا هفته آخر صبر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =