تداوم روند نزولی بورس / شاخص کل ۴۹ هزار واحد اُفت کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، ۲۵ تیر) با ۴۹ هزار و ۵۹۳ واحد کاهش، در ارتفاع ۲‌میلیون و ۲۱ هزار واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکشنبه (۲۵ تیر) شاخص کل بورس با ریزش ۶۵۳  واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۷۰ هزار و ۲۳۶ واحدی قرار گرفت.

جزییات عرضه ۱۷۰ دستگاه کامیون و کامیونت در بورس کالا

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت بیش از ۳۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۲۷ هزار و ۶۷۰ واحدی ایستاد.

افت ۴۹ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات امروز بازار

شاخص هم‌وزن با ۱۹ ‌هزار و ۵۱۵ واحد کاهش به ۷۰۸ هزار و ۴۹۶ واحد و شاخص قیمت با ۱۱ هزار و ۲۲۵ واحد افت به ۴۰۷ هزار و ۵۴۸ واحد رسید.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و ۱۶۹ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۵۴ هزار و ۵۹ میلیارد ریال معامله شد.

‌پست بانک ایران (وپست) با ۷۱ واحد، صنایع سیمان دشتستان (سدشت) با ۶۴ واحد و تولید مواد اولیه داروپخش (دتماد) با ۲۷ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با چهار هزار و ۳۹۰ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با چهار هزار و ۱۳۱ واحد، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۹۵۶ واحد، نفت و گاز پتروشیمی تامین (تاپیکو) با یک هزار و ۷۶۵ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۶۶۵ واحد، بانک ملت (وبملت) با یک هزار و ۶۱۱ واحد و شرکت سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با یک هزار و ۵۸۵ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، گروه مالی شهر (شهر)، ایران خودرو (خودرو)، بانک ملت (وبملت)، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو (خگستر)، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) و سایپا (خساپا) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون برگه سهم به ارزش چهار هزار و ۵۱۷ میلیارد ریال دادوستد شد.

کد خبر: 1189812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =