لزوم پاسخ قاطع به هتاکان قرآن کریم /سفرای سوئد و دانمارک اخراج شوند

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران در پی هتک حرمت به قرآن کریم در بیانیه‌ای خواستار اخراج سفرای کشورهای سوئد و دانمارک شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران در پی هتک حرمت به قران کریم بیانیه ای را صادر کرد.

عاملان هتک حرمت به قرآن را به دستگاه قضایی دولت‌های اسلامی تحویل دهید

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: بدون شک هتک حرمت و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و دین مبین اسلام و همچنین رفتار وقیحانه و بی‌شرمانه‌ی دول مدعی آزادی و برابری و حقوق بشر، و همراهی سران کفر و استکبار جهانی، و سکوت سیاستمداران ذی‌ربط، بار دیگر مهر تأییدی بر کذب بودن مدعای آنان زده و از جانب میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان محکوم است.

در این بیانیه عنوان شده است: بنابر مدعای خود آنان از «غرب وحشی»، جز توحش انتظار نمی‌رود و جامعه‌ای که اسیر مکاتب تربیتی غربی و انسان محوری محض آن باشد، از حق به‌دور بوده و از حقانیت فاصله گرفته و جز ادعای پوچ و درون‌تهیِ آزادی و احترام به عقاید برای عرضه هیچ ندارد. همان‌ها که فریاد دموکراسی و آزادی سر می‌دهند و در بلندی فریادشان سر آزادی را بریده و احترام به عقاید را ذبح می‌کنند.

در این نامه تاکید شده است: همان‌ها که بارها در کمال حقارت نفس اقدام به اهانت به مسلمانان جهان کرده، و رذالت «توطئه‌گران پشت صحنه» و رسانه‌هایشان آن‌جا مبرهن می‌شود که برای صرف یک تهدید در فضای مجازی به سوزاندن تورات و انجیل توسط یک شهروند سوری‌الاصل، چنان جنجال به پا می‌کنند؛ اما در برابر جنایت بزرگی که رقم خورده نه تنها سکوت پیشه کرده، بلکه این جسارت و ظلم عظیم را با هماهنگی پلیس و دولت آن‌ها ترتیب می‌دهند.

در این بیانیه مطرح شده است: با نظر به اینکه اقدامات خبیثانه‌ی شکل گرفته در دولت‌های دانمارک و سوئد مسبوق به سابقه بوده و آن‌ها بارها مرتکب این خبط و عمل شنیع شده‌اند، این عمل مجرمانه مستلزم برخورد سریع، جدی و بازدارنده با عاملان و ضابطان آن است؛ که ابتدایی‌ترین اقدام در پاسخ به این جنایت بزرگ اخراج سفرای این دولت‌ها از ایرانِ اسلامی است و همچنین دولت سوئد ملزم است هر چه سریع‌تر نسبت به تحویل «سلوان مومیکا»، عاملِ ملعون این جنایت اقدام کند، که «اشد مجازات» برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه‌ی علمای اسلام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1191357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =