لزوم برخورد قاطع با عاملان حمله به شاهچراغ / پرچم سرخ انتقام بر فراز استان فارس به اهتزاز درآید

جمعی از تشکل‌های دانشجویی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، خواستار برخورد با عاملان این جنایت شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جمعی از تسکل‌های دانشجویی در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی و محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، خواستار برخورد با عاملان این جنایت شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از حمله به شاهچراغ / تعداد آسیب‌دیدگان به ۱۰ نفر رسید / دستگیری ۴ فرد مظنون به همکاری در حادثه تروریستی + فیلم

جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: صحن مقدس حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) برای دومین بار در یک سال گذشته خونین شد. ساعتی قبل دست جنایت‌کار دشمنان ایران و اسلام عزیز، به قساوتی هولناک آلوده‌شده و با هتک حریم احمد بن موسی (علیه‌السلام)، تعدادی از زوّار و خادمین مظلوم آن مضجع شریف را به شهادت رساندند. این اقدامِ دشمنان عنود ملت ایران نشان از آن دارد در آستانهٔ بلوای ۱۴۰۱ و اربعین حسینی (ع)، بارِ دیگر و در سال ۱۴۰۲ «برنامهٔ ویران‌سازی ایران» کلید خورده است. البته که این جانیان با چنین جنایاتی عجز، استیصال و ناکامی خویش را به اثبات می‌رسانند.

در این بیانیه بیان شده است: ما داغ‌دار مردم شریف استان فارس و شهر شیراز هستیم. «بسیج دانشجویی» ضمن عرض تسلیت به حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده‌هایی که عزیزانشان قربانی خباثت دشمنان شده‌اند و نیز به همه هم‌وطنان شجاع و استوار، از خداوند متعال برای شهدای این فاجعه جان‌سوز، علو درجات و برای مجروحان و آسیب دیدگان شفای عاجل و کامل مسألت می‌نماییم.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: مسئولان امر باید بدانند انتقام و برخورد با عاملین این جنایت باید در تراز اهداف دشمنان اصلی این مرز و بوم و برنامهٔ دشمن برای ناآرامی در ایران باشد. بدون تعارف این جنایات باید در نطفه خفه شود. فوراً باید پرچم سرخ انتقام بر فراز استان انقلابی فارس و آن حرم مطهر به اهتزاز درآید.

جمعی از دانشجویان: خواستار محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان جنایت حمله به حرم شاهچراغ هستیم

همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در پیامی ضمن عرض ‎تسلیت و محکومیت حادثه تروریستی حمله به حرم شاهچراغ در شیراز، خواهان محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان این جنایت شوم شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

در پی حادثه تروریستی ‎شیراز، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران ضمن عرض ‎تسلیت و محکومیت این حادثه تروریستی، خواستار محاکمه و اشد مجازات عاملان و بانیان این جنایت شوم است.

برخورد با این عاملان نباید باعث غفلت از پاسخ به طراحان اصلی این حادثه شود. آنچه امروز رخ داد گویای طراحی شوم دشمن از ایجاد ناامنی در ج. ا. ا است و پاسخ رژیم صهیونیستی و دول متخاصم و دنباله‌روهای داخلی آن‌ها به عنوان طراحان اصلی این جنایت، باید در زمان و مکان مناسب داده شود.

در پایان دنباله‌روهای داخلی که عامدانه مقصر حادثه تروریستی ‎شاهچراغ را ج. ا. ا معرفی می‌کنند نیز امتداد پازل رسانه‌ای این حمله و جاده‌صاف‌کن این ترورها هستند که با توجه به نزدیکی به سالگرد فتنه پاییز ١۴٠١ سعی بر تکرار سناریو سوریه سازی در ایران دارند.

ارتباط بین آمریکا و اتاق فکر جریانات گسترش تفکرات تکفیری

همچنین اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

تروریست‌های کوردل و دشمنان ساخته‌ی دست ایادی استکبار و غرب بار دیگر در جنایتی تکفیری و شیطانی و اقدامی ناجوانمردانهموجب شهادت و جراحت تعدادی از خادمان و زائران بی گناه حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) شدند که حقیقتا مایه تاسف و تالم هر انسان شریف و آزاده‌ای است.

در روزهایی که استکبار جهانی و دشمنان اسلام، علی رغم طراحی و اجرای پروژه هتک حرمت به مقدسات اسلامی و با به کارگیری مزدوران رسانه‌ای و با بهانه شعارهای حقوق بشری در اوج ضعف و بی هویتی و استیصال قرار دارند، جنایت و جسارت مجدد در حرم شریف حضرت شاهچراغ (ع) نشانه‌ای هویدا از ضعف آشکار و شکست ابدی آن‌ها در برابر گفتمان اسلام می‌باشد. تردیدی وجود ندارد که اتاق فکر و آبشخور هتاکی به قرآن کریم و توهین به مقدسات اسلامی و گسترش تفکر تکفیری به خالق داعش و تروریست اعظم یعنی آمریکای جنایتکار مربوط می‌شود.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن محکومیت این جنایت و تسلیت به محضر، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا و عموم مردم ایران اسلامی، برای تمامی شهدا علو درجات و برای مجروحین و آسیب دیدگان، بهبودی کامل طلب می‌نماید و همچنین شناسایی و دستگیری سریع عوامل مرتبط با این جنایت و تشدید اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات حفاظتی را از تمامی دستگاه‌های امنیتی مطالبه می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1193837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =