بازنشستگی زودهنگام دخه‌آ از فوتبال!

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد به دلیل نداشتن پیشنهاد مناسب در فکر بازنشستگی زودهنگام از فوتبال است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، به نقل از گاردین، داوید دخه‌آ به‌تازگی از منچستریونایتد جدا شد. شیاطین سرخ آندره اونانا را جایگزین او کرده‌اند. دخه‌آ دو پیشنهاد بسیار خوب و جدی از لیگ عربستان داشت ولی راهی این لیگ نشد. 

بیشتر بخوانید:

منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ در تلاش برای جذب طارمی

دخه‌آ سال ۲۰۱۱ زمانی که هنوز سرالکس فرگوسن، سرمربی شیاطین سرخ بود، پیراهن این تیم را به تن کرد و از آن زمان تاکنون دروازه‌بان نخست یونایتد بود. در صورتی که این دروازه‌بان اسپانیایی در ماه‌های آینده پیشنهادی از یکی از باشگاه‌های مطرح اروپایی دریافت نکند، به بازنشستگی فکر خواهد کرد.

 او در ۵۴۵ بازی که با پیراهن شیاطین‌سرخ به میدان رفت ۱۹۰ بار کلین شیت کرد و موفق به کسب هشت جام شد.

این دروازه‌بان ۳۲ ساله می‌خواهد دروازه‌بان اول یک تیم اروپایی باشد ولی گزینه‌های زیادی ندارد. این دروازه‌بان پیش از این چندین پیشنهاد از باشگاه‌های عربستانی را رد کرده است و گفته می‌شود مسائل خانوادگی سبب شده است تا او تصمیم بگیرد به لیگ عربستان نرود. 

دخه‌آ با وجود حضور طولانی‌مدت در یونایتد، تنها یک بار قهرمان لیگ برتر شد. این اتفاق در دومین فصل حضورش در باشگاه رخ داد. او در پایان فصل در تیم منتخب سال لیگ برتر قرار گرفت. او در این سال‌ها با مربیان زیادی در یونایتد کار کرد ولی نتوانست قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد. 

او بارها به صراحت گفته است که پول اولویت نخست او برای پیوستن به باشگاه جدید نیست. او پس از ترک اولدترافورد در تابستان، هنوز پیشنهادی دریافت نکرده است که مطابق با شرایطش باشد.

رئال مادرید این دروازه بان اسپانیایی را در ابتدا به عنوان جانشین تیبو کورتوا در نظر گرفت که به دلیل مصدومیت فصل را از دست داد اما در نهایت تیم اسپانیایی تصمیم گرفت کپا آریسابالاگا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد.

یونایتد  با سه شکست در پنج بازی اخیر لیگ در این فصل، در رده سیزدهم قرار دارد و وضعیت آشفته‌ای در داخل و خارج از زمین دارد. به نظر می‌رسید که تن‌هاخ فصل گذشته یونایتد را تثبیت کرده و این فصل قرار است یونایتد برای قهرمانی در لیگ تلاش کند ولی فصل برای این تیم خوب شروع نشده است. پس از شروع ناامیدکننده شیاطین سرخ اکنون امیدها برای کسب عنوان قهرمانی در این فصل در حال محوشدن است. یونایتد در اولین دیدارش در این فصل لیگ قهرمانان اروپا نیز برابر بایرن‌مونیخ  باخت و باید دید برابر برنلی رده نوزدهمی چه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1199204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =