قتل جوان ورزشکار با ضربات چاقو در جنوب تهران

یک مرد ورزشکار با ۳ ضربه چاقو در جنوب تهران به قتل رسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چهارشنبه ۱۲ مهرماه امسال، مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان مرگ مشکوک مرد جوانی را با ضربات چاقو به امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امورجنایی، گزارش کردند.

بیشتر بخوانید:

کری‌خوانی‌های چند جوان منجر به قتل ۲ نفر شد

با اعلام این خبر، ماموران تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه بازپرس جنایی راهی محل حادثه در جنوب تهران شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که با ۳ ضربه چاقو به قتل رسیده بود؛, بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، دوست مقتول شاهد این جنایت بوده است.

بدین ترتیب شاهد جنایت هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: قاتل و مقتول که باشگاه بدنسازی می‌رفتند با یکدیگر کری‌خوانی داشتند؛ یک روز قبل از جنایت آنها سوار موتورسیکلت‌های خود بودند و سر یک تصادف با همدیگر دعوا کردند اما با میانجی‌گری نزاع تمام شد؛ روز حادثه، قاتل و مقتول از باشگاه‌ها بیرون آمدند و با یکدیگر دوباره درگیر شدند که منجر به جنایت شد.


 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه متهم را ردیابی کردند و سپس با دستور قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات غافلگیرانه شدند؛ مرد جوان نیز در جریان تحقیقات ابتدایی به جرم قتل با ضربات چاقو در جنوب تهران  اعتراف کرد.

با دستور قضایی جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده دامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1201064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =