طرح نیمه کاره پارک محله آمل، به پاتوق معتادین تبدیل شده است + فیلم

طرح تبدیل بازار روز امام رضا(ع) به پارک محله در شهرستان آمل، با تبدیل شدن به پاتوقی برای معتادین متجاهر، امنیت روانی شهروندان را سلب کرده است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز، اوایل دهه ۹۰ اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار وقت شهرستان آمل، طرحی را برای جابجایی بازار روز امام رضا (ع) به مکان دیگر و تغییر کاربری ملک موجود به پارک محله را آغاز کردند.

در این راستا، یک قطعه زمین موجود در مجاورت بازار روز را به طرح مربوطه الحاق کرده و اقدام به ایجاد بنایی در آن کردند که در نهایت با جابجایی کسبه بازار به مکان دیگری، بتوانند به احداث پارک محله اقدام کنند.

به دلایل احراز مالکیتی و عدم دسترسی به توافق مناسب با کسبه و مالکین، عملاً این طرح به صورت معلق درآمد. با گذشت حدود ۱۵ سال از آغاز این طرح، همچنان بازار روز در همین مکان فعال است و بنای ساخته شده به صورت خرابه رها شده‌است.

مسیر دسترسی به بنای نیمه‌کاره که از سمت بازار روز مسدود شده است از کوچه‌های پشت بازار، مورد دسترس معتادین متجاهر و ولگرد قرار گرفته‌ و به محل امنی برای معتادین جهت مصرف مواد مخدر و اصطلاحا پاتوق آن‌ها تبدیل شده‌ که ایجاد مشکلات مختلف از جمله سلب امنیت اجتماعی و روانی اهالی را به دنبال داشته.

اهالی منطقه از مسئولین مربوطه، تقاضای رسیدگی، تعیین تکلیف و ساماندهی به این طرح نیمه‌کاره را دارند.

طرح نیمه کاره پارک محله آمل، به پاتوق معتادین تبدیل شده است + فیلم

خبرنگار: سعید سماواتی لاریجانی

انتهای پیام/

کد خبر: 1201303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =