شکارچی جوجه‌تیغی از ترس سگ داخل چاه افتاد!

حوالی ساعت ۸ شامگاه جمعه به آتش‌نشانان شهرستان گرگان خبر رسید که مردی ۵۰ساله به اعماق چاهی در روستای نوده ملک سقوط کرده و جانش در خطر است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چاه حدود ۲۵متر عمق داشت و محل حادثه جایی بود که آتش‌نشانان باید بخشی از مسیر را پیاده تا آنجا طی و تجهیزات امدادی را با خود حمل می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ سلاح جنگی غیرمجاز در شهرستان خانمیرزا کشف و ضبط شد

وقتی آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، معلوم شد که مرد میانسال آن شب برای شکار جوجه‌تیغی به محل حادثه رفته بوده اما مورد حمله سگ‌ها قرار گرفته و هنگام فرار به داخل چاه سقوط کرده است. دراین شرایط عملیات نجات آغاز و آتش‌نشانان موفق شدند پس از چند ساعت تلاش، او را از اعماق چاه بیرون بکشند و جانش را نجات دهند.

فرید محمد رضایی، یکی از اهالی روستا که شاهد این حادثه بود گفت: ساعتی قبل از این حادثه، ۲نفر را دیدم که می‌گفتند قصد دارند برای تله‌گذاری و شکار جوجه‌تیغی به زمین‌های اطراف روستا بروند. در آن حوالی یک چاه خیلی قدیمی بود و چون کمتر کسی در طول سال مسیرش به آن‌طرف می‌افتاد، همانطور رها شده بود. ظاهرا شکارچیان جوجه‌تیغی بدون اجازه وارد محدوده‌ای شده اند که نباید می‌رفتند و همین باعث شده بود که چند سگ به آنها حمله کنند که موقع فرار یکی‌شان داخل چاه افتاده بود.

وی ادامه داد: وقتی نفر دوم خودش را به من رساند و از ماجرا باخبر شدم، خودم را به دهانه چاه رساندم. آن محدوده پستی و بلندی زیادی دارد و به زحمت به آنجا رفتم و فهمیدم که فردی که داخل چاه افتاده زنده است. بلافاصله به دهیار روستا و پس از آن به آتش‌نشانی زنگ زدم و خوشبختانه با کمک آنها، مرد میانسال زنده از چاه بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شد.
مرد میانسال از ناحیه گردن و پا آسیب دیده بود که به بیمارستان منتقل شد.

منبع: همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1202110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =