برگزاری تکرار دیدار سپاهان و الاتحاد در نقش جهان با اعلام AFC + عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار لغو شده تیم‌های فوتبال سپاهان و الاتحاد مجدد به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سپاهان ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار بود روز دهم مهرماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف الاتحاد عربستان برود، اما این مسابقه برگزار نشد؛ آن‌هم در شرایطی‌که کاروان تیم الاتحاد به اصفهان سفر کرده بود و حتی به ورزشگاه هم وارد شدند، اما وارد مستطیل سبز نشدند و بعد از آنکه ناظر مسابقه خبر از لغو مصاف شاگردان ژوزه مورایس و نونو اسپریتو داد، الاتحادی‌ها به سرعت ورزشگاه را ترک کرده و مستقیماً عازم فرودگاه شدند.

بیشتر بخوانید:

حکم AFC به سود الاتحاد و به ضرر سپاهان!

بعد از لغو دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در روز دهم مهرماه از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار بود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص نتیجه این بازی در رسانه‌های داخلی و خارجی و فضای مجازی صورت گرفت، از بازنده شدن هر کدام از طرفین تا برگزاری این مسابقه در زمین بی‌طرف.

سرانجام پس از چند هفته بلاتکلیفی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی از برگزاری مجدد این دیدار در ورزشگاه نقش جهان خبر داد تا خط بطلانی باشد بر تمام شایعات. بر این اساس با اعلام AFC پرونده این مسابقه بسته شد و بازی قطعا دوباره برگزار می‌شود.

سند

کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دوشنبه آینده تصمیم نهایی خود را درباره زمان جدید برگزاری این بازی لغو شده اعلام کند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1202121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =