توقیف ۸۴ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و فرآورده‌های نفتی خبرداد و گفت: در این رابطه ۸۴ دستگاه خودرو توقیف شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سرهنگ سید حسین حسینی، امروز یکشنبه ۷ آبان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان طرح سه روزه مقابله با قاچاق کالا و ارز را با اولویت برخورد با خودروهای شوتی حامل سوخت در سطح استان اجرایی کردند.

بیشتر بخوانید:

فروش آیفون ۱۵ قاچاق توسط اسپانسر جدید باشگاه تهرانی 

 وی افزود: ماموران انتظامی با انجام ایست و بازرسی‌های مقطعی و کنترل جاده‌های استان به ۸۴ دستگاه خودرو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: با هماهنگی مقام قضایی، در بازرسی از این خودروها ۹۱ هزار لیتر سوخت و فرآورده نفتی، انواع وسایل خانگی قاچاق همچنین انواع لوازم آرایشی غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

حسینی با بیان اینکه در این رابطه ۸۴ متهم دستگیر شده است افزود: متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمامی نهادها با حوزه انتظامی ضروری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =