عملکرد خوب تیم ملی نوجوانان در جام جهانی ۲۰۲۳ / عبدی سرمربی دانایی است

حسن روشن گفت: حسین عبدی سرمربی بسیار دانایی است و باید او را چند سال در کنار بازیکن‌ها نگه داریم تا شاهد موفقیت‌های روز افزون برای تیم ملی کشورمان باشیم.

حسن روشن بازیکن اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره عملکرد تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: بازیکنان تیم ملی نوجوانان با تمام شرایط موجود عملکرد بسیار موفقی را تاکنون از خود نشان داده‌اند، تیم ملی نوجوانان در حالی در بازی دیروز خود شکست خورد که انگلستان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این جام است، پس بازیکن‌های ایران کار بسیار بزرگی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید:

 حضور داوران ایرانی در مقدماتی جام‌جهانی فوتبال

وی در مورد آینده تیم ملی نوجوانان در ادامه این مسابقات افزود: بازیکن‌های ایران نباید به این موضوع فکر کنند که تا چه مرحله‌ای بالا می روند، آنها باید بازی خوب خود در این دو بازی را در ادامه مسابقات هم پیاده کنند تا نتایج خوبی بگیرند.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه حسین عبدی بسیار سرمربی دانایی است، گفت: پنجاه سال پیش حشمت مهاجرانی با تیم ملی جوانان قهرمان آسیا شد و وقتی که بازیکن‌های همان تیم به رده بزرگسالان رسیدند، کماکان حشمت مهاجرانی سرمربی آنها بود، الان هم فدراسیون فوتبال باید همین مسیر را در پیش بگیرد و عبدی در تیم ملی باقی بماند.

روشن درباره بی‌ثباتی در نیمکت تیم‌های‌ ملی گفت: سال‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در نیمکت تیم‌های ملی بودیم، بهتر است حسین عبدی را به مدت چند سال در کنار همین بازیکن‌ها نگه داریم تا شاهد موفقیت‌های روز افزون برای تیم ملی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =