۵۴۵ محکوم متواری در گیلان دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری طی شش ماهه گذشته در استان خبر داد و گفت: در این خصوص ۵۴۵ نفر دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز،‌ سردار حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی و اجرای طرح‌های مختلف پلیس برای ارتقاء نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و همچنین تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان و متخلفان ناامن کرد.

بیشتر بخوانید:

کلاهبرداری با نرم‌افزارهای رسیدساز جعلی در دشتستان / متهم به دام افتاد

وی با بیان اینکه طی شش ماه‌ گذشته ۱۱ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در استان گیلان اجرا شده است، افزود: در این راستا ۵۴۵ نفر دستگیر شدند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعا امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، گفت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1207071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =