راز قتل ۳ عضو یک خانواده در پرند برملا شد + جزییات

مرد جوان درجریان مشکلات خانوادگی و جدایی از همسرش در اقدامی هولناک پس از کشتن دو فرزندش دست به خودکشی زد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سرهنگ علی زنگنه فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: رسیدگی به این پرونده عصر پنجشنبه ۹ آذرماه به دنبال گزارش سه مرگ مشکوک واقع در فاز شش پرند شروع شد.

بیشتر بخوانید:

کشف جنازه ۳ عضو یک خانواده در پرند

بوی تعفن شدید در یکی از واحدهای مسکونی اهالی فاز شش، را گیج کرده بود تا اینکه موضوع را به پلیس گزارش کردند.

خیلی زود گشت ویژه پلیس در محل حضور یافت وباهماهنگی های صورت گرفته مأموران آتش نشانی پس از باز کردن در واحد با سه جسد روبرو می‌شوند. باتوجه به بوی تعفن و حضور تیم پزشکی ومعاینه اجساد به نظر می رسد که از مرگ آنها ۳ یا ۴ روز گذشته است.‌

مأموران آتش نشانی درباره اجساد کشف شده گفت: جسد دختر بچه ۶ ساله وبرادر ۱۴ساله اش در کنار هم دراتاق پذیرایی روی زمین غرق درخون بودند. جسد پدر نیز درکنار آنها درحالیکه اسلحه‌ای درکنارش افتاده بود قرار داشت.

کارآگاهان جنایی رباط کریم پس از بررسی های صحنه جنایت و تحقیقات گسترده دریافتند پدر خانواده در جریان اختلاف‌های خانوادگی و مشکلاتی که برایش ایجاد شده بود پس از کشتن فرزندانش باهمان اسلحه دست به خودکشی زده است.

براساس تحقیقات بعمل آمده عامل جنایت قبل ازاین حادثه به همسایه‌ها گفته بود که دست به این جنایت خواهد زد اما کسی باور نمی‌کرد که او چنین کاری انجام بدهد.

سرهنگ زنگنه درپایان با تاکید براینکه داشتن سعه صدر در حل مسائل و بحران ها بسیار لازم و ضروری است از مردم خواست درچنین شرایطی می‌توانند بابهره گیری از راهنمایی مشاوران و روانشناسایی که در سطح کلانتری ها حضور دارند به راحتی به چالش‌های زندگی روبرو شوند.

متاسفانه در این پرونده پدر خانواده وقتی نتوانسته مشکلات زندگی را حل کند در اقدامی شتاب زده دست به‌این جنایت تکان‌دهنده و تلخ زده است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1209395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =