استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست می‌دهد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تا آخر فصل باز هم مساوی‌های زیادی خواهد گرفت و قهرمانی لیگ برتر را از دست خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل گل‌‎گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی آنقدر کسل‌کننده بود که هر لحظه می‌خواستم تا زودتر تمام شود. استقلال در فوتبالش آن شعف و برنامه را به ویژه در بخش جلو ندارد. ۱۰ دقیقه از بازی استقلال را که می‌بینم، حدس می‌زنم که بازی یک - یک یا صفر - صفر است. مورد خاصی در دیدار استقلال با گل‌گهر سیرجان ندیدیم، اما گل‌گهر توپ را بهتر به گردش درمی‌آورد و از کل فضای زمین استفاده می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ادعای عجیب و جنجالی استقلالی‌ها در ماجرای جعل امضا

وی ادامه داد: پاس‌های استقلال وقتی از عرض به طول می‌رفت، تعدادش به سه هم نمی‌رسید و این موضوع برای تیم بالانشین جدول لیگ برتر خیلی زشت است. اعضای دو تیم استقلال و گل‌گهر در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان دستمزد می‌گیرند، اما دریغ از یک بازی تاکتیکی و تماشاگرپسند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست بدهد، به خاطر همین مساوی‌های زیاد خواهد بود. اگر نکونام و همکارانش در کادرفنی‌، تغییراتی در سیستم تاکتیکی تیم ندهند، شک نکنید استقلال تا آخر فصل باز هم مساوی‌های زیادی می‌گیرد.

وزیر ورزش به ماجرای جعل سند در استقلال ورود کند

کارشناس فوتبال در مورد شایعه جعل سند از سوی باشگاه استقلال تصریح کرد: من نسبت به علیرضا خانی یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال، شناخت کافی دارم و او را به عنوان یک انسان صالح، پاک و درستکار قبول دارم. او صحبت‌هایی داشت که اگر بخواهیم نسبت به ماجرای جعل امضای دبیرکل و سربرگ فدراسیون فوتبال استناد کنیم، به طور حتم به ضرر مدیرعامل و مسئولان باشگاه استقلال در این پرونده خواهد بود. این ماجرا برای باشگاهی باقدمت و بزرگی استقلال خیلی بد است که امثال پورحیدری و حجازی برای باشگاه آبرو جمع کردند، اما این افراد به راحتی، وجاهت باشگاه را از بین می‌برند. مطمئنم خانی دروغ نمی‌گوید. از کیومرث هاشمی می‌خواهم به این ماجرا ورود کند و با موشکافی افراد خاطی و را کنار بگذارند.

فهمیدم دوست و دشمن تیم ملی چه کسانی هستند

رجبی در مورد صحبت‌های خداداد عزیزی در رابطه با جدایی‌اش از کادر فنی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: روزی که خداداد گفت که از سعید الهویی عذرخواهی می‌کند، برای بودن در تیم ملی قداست خودش را شکست. موقع استعفای عزیزی از تیم ملی هم اصلاً قلعه‌نویی از جریان جدایی او با خبر نبوده که به وی زنگ بزند. قلعه‌نویی از دشمنانش می‌خورد و خداداد هم که دوستش بود، این هجمه را به تیم ملی وارد می‌کند. ما آخر نفهمیدم دوست و دشمن تیم ملی چه کسانی هستند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1212561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      13 2
      قضیه ی جعل سند توسط کادر استقلال آدم را به یاد این می اندازد که نکند داستان دوستاره شان هم همینطوری باشه
      • لُنگی حقیر IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
        0 0
        اگه ستاره ها جعلی بود،پیروزی تاحالا ده تا درست کرده بودستاره ها مال قهرمانی باشگاههای آسیاست ودر تالار افتخارات کنفدراسیون فوتبال آسیا یادبود داره انشالله مسیرت خورد یکسر اونجا برو بعد بیا برای بقیه لنگیها تعریف کن