استقلال در آستانه جریمه نقدی + جزئیات

پس از استدلال کمیته استیناف در پرونده سپاهان و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد دارد استقلال را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حکم کمیته استیناف در خصوص باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس و بازگرداندن امتیازات این تیم‌ها باعث شده که دیگر خبری از کسر امتیاز از سوی کمیته انضباطی نباشد.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل استقلال دعا می‌کرد امتیاز سپاهان و پرسپولیس برگردد!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بخش اصلی حکم آن (کسر امتیاز) در دو پرونده سپاهان و پرسپولیس با تصمیم کمیته استیناف «وتو» شده، قرار است فردا (پنجشنبه) جلسه نهایی برای تصمیم‌گیری درباره تخلفات باشگاه استقلال و تراکتور و همچنین یک پرونده دیگر از پرسپولیس را برگزار کند.

کمیته انضباطی که مدت‌هاست رأی پرونده استقلال را صادر نکرده، ظاهراً در انتظار حکم کمیته استیناف در دو پرونده سپاهان و پرسپولیس بود و حالا با اتفاقات پیش آمده این کمیته حکم به رأی کسر امتیاز نخواهد داد و تنها به جریمه نقدی آبی‌پوشان بسنده می‌کند.

این کمیته همچنین در پرونده مربوط به مالیات خارجی‌های باشگاه تراکتور و پرسپولیس قصد دارد برای این دو باشگاه جریمه مالی در نظر بگیرد تا فعلاً پرونده‌های مربوط به سقف قرارداد به صورت کامل بسته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1212951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =