بیانیه ارتش در پی حادثه تروریستی کرمان / این اقدام مذبوحانه خللی در اراده ملت ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌کند

ارتش درخصوص حادثه تروریستی کرمان تصریح کرد: بی‌تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان های امام(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صدچندان می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای، جنایت تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:
آخرین جزییات از انفجار تروریستی کرمان| تشییع پیکر مطهر شهدا در روز جمعه ۱۵ دی‌ ماه / افزایش شمار مجروحان به ۲۸۴ نفر + اسامی

متن بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

اقدام تروریستی کرمان که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

این اقدام تروریستی که جمعی از مردم بی‌گناه را به خاک و خون کشید، نشان از سبعیت و خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد و مؤید عمق کینه و خصومت آن‌ها نسبت به ملت شریف ایران است.

بی‌تردید این اقدام مذبوحانه نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت غیور ایران در مبارزه با تروریسم وارد نمی‌سازد، بلکه اتحاد و انسجام مردم مقاوم و انقلابی ایران را در پیگیری آرمان های امام(ره) و انقلاب شکوهمند اسلامی را صدچندان می‌کند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های شهدا تسلیت عرض نموده و برای مجروحان از درگاه خداوند متعال سلامتی و عافیت طلب می‌نماید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =