آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد استان قم: هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.

سرپرست معاونت آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌ بخشی آموزش و پرورش گفت: پنج هزار و ۹۲۶ نفر در استان قم در این آزمون ثبت نام کردند که ۷۳ درصد خانم و ۲۷ درصد آقا هستند.
این آزمون در ۲ حوزه امتحانی صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود.
رستمی ادامه داد: در حوزه امتحانی دانشگاه قم ۵ هزار و ۱۱۵ داوطلب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد ۳ هزار و ۵۰۱ داوطلب خانم و یک هزار و ۶۱۴ داوطلب آقا هستند.
وی با بیان اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مشاغل کیفیت بخشی در حوزه‌ امتحانی دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز با حضور ۸۱۱ داوطلب خانم برگزار خواهد شد؛ یادآور شد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت‌بخشی برگزار می‌شود. این مشاغل شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور وزارت آموزش و پرورش است.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی
انتهای خبر/

کد خبر: 1229159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =