پرداخت ۲۱۳ میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: در دولت سیزدهم تسهیلاتی بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد پرداخته شده است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا فلاحتی با بیان اینکه حمایت‌های دولت سیزدهم از افراد فعال در حوزه مشاغل خانگی به منظور ایجاد اشتغال پایدار و توسعه فعالیت اقتصادی انجام گرفته است، گفت: در این دولت تسهیلاتی بالغ بر ۲۱۳ میلیارد تومان در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات یاد شده به دو صورت مستقل و پشتیبان به متقاضیان پرداخت می‌شود، ادامه داد: تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در استان یزد به تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از متقاضیان مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی پرداخت شده که بالغ بر ۴ هزار و ۶۰۰ شغل در این زمینه ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد عنوان کرد: همچنین تعداد مجوزهای صادره در حوزه مشاغل خانگی در دولت سیزدهم در استان یزد، حدود ۹ هزار و ۲۰۰ مجوز مستقل و پشتیبان است و به علت محدود بودن منابع ابلاغی بانک، همه افراد متقاضی، موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند که امیدواریم در سال‌های آینده تمامی متقاضیان بتوانند از حمایت مالی دولت در راستای رونق و توسعه شغل خانگی خود بهره مند شوند.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1232132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =