وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد کامل جاده چالوس تا پاکسازی کامل سیلاب شب گذشته خبر داد.

به گزارش اگروه اقتصادی ایسکانیوز، پس از وقوع سیلاب روز گذشته در محدوده شهرستان سیاه بیشه به سمت مرزن آباد تعداد زیادی از مسافرین در راه مانده و در مجبور به بازگشت شدند، اما متاسفانه طبق گزارش‌های به دست رسیده شدت سیلاب در حدی بوده که تعدادی از خودروهایی که اطراف جاده توقف کرده بودند با سیلاب حرکت کرده و دچار خسارت های زیادی شده اند.

بیشتر بخوانید:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران

در همین خصوص با سرهنگ شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تماس گرفتیم و آخرین وضعیت جاده چالوس و محدودیت های اعمال شده از سوی پلیس راهور فراجا در این محور را جویا شویم.

سرهنگ شیرانی از مسدود شدن کامل جاده قدیم کرج - چالوس خبر داده و گفت: به دلیل وقوع سیلاب شب گذشته که در محدوده سیاه بیشه به سمت استان مرزن آباد رخ داد پلیس راهور به همراه ماموران راهداری و سازمان های مرتبط برای حفاظت از جان مسافران و اهالی این منطقه این محور را از هر دو طرف کاملا مسدود کردند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در ادامه افزود : ماموران راهداری به همراه عوامل پلیس راه و راهور ، هلال احمر و مدیریت بحران استان مازندران در حال پاکسازی مسیر سیل زده هستند، پیش بینی ما این است که این محور تا پایان امروز 25 خرداد ماه بازگشایی خواهد شد .

سرهنگ شیرانی در انتها از مسافرین خواست تا قبل از شروع سفر به هشدارهای سازمان هواشناسی و همچنین پلیس راهور توجه کرده و از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند، همچنین مسافرینی که قصد سفر به استانهای شمالی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیرهای جایزگین مانند جاده هراز، فیروزکوه و قزوین_رشت تردد نمایند.

اعزام فوری ۵ تیم امدادی به منطقه سیل زده چالوس

استاندار مازندران نیز در این خصوص گفته: به محض دریافت خبر سیل در منطقه دزدبن جاده کندوان دستور اعزام تیم‌های امدادی و ارسال ماشین آلات سنگین جهت کمک به مردم گرفتار در سیل را صادر کرد.

در پیگیری‌های انجام شده محمدی مدیرکل بحران در این خصوص گفت: تاکنون ۵ تیم امدادی از اداره کل راهداری، هلال احمر، بسیج، حوادث شهرستان و آب منطقه‌ای مازندران برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

یادآور می‌شود، هشدارهای سطح نارنجی از هفته گذشته تاکنون بارها جهت رعایت نکات ایمنی به مردم داده شده بود و تاکیدات موکد برای روزهای آینده در خصوص احتمال سیل و آبگرفتگی در محور هراز و سوادکوه نیز اعلام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =