بازگشت حجاج ایرانی آغاز شد

شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا به کشور طی امروز اول تیرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس اعلام شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران عملیات رفت زائران ایرانی از ۲۴ اردیبهشت تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری انجام شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده عملیات بازگشت حجاج نیز از امروز اول تیرماه آغاز تا ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت.

امروز ۳ پرواز به فرودگاه مشهد، ۳ پرواز به فرودگاه تبریز ،۳ پرواز به فرودگاه اهواز و ۲ پرواز به فرودگاه کرمان انجام خواهد شد و در مجموع ۱۸ فرودگاه اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی را خواهند داشت.

عملیات بازگشت حجاج ایرانی از این فرودگاه‌ها تا روز ۲۱ تیرماه ادامه خواهد داشت و اولین پرواز بازگشت به فرودگاه کرمان و آخرین پرواز نیز به فرودگاه ارومیه خواهد بود.

۱۸ فرودگاه‌ یاد شده هم اکنون برای اجرای عملیات بازگشت حجاج ایرانی به میهن اسلامی آماده هستند و اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل عملیات بازگشت حجاج ایرانی در این فرودگاه‌ها انجام شده است. در عملیات بازگشت حجاج به کشورمان در مجموع ۱۰ هزار و ۹۷۴ نفر به فرودگاه مشهد، ۴۰۹۷ نفر به فرودگاه تبریز، ۳۶۳۰ نفر به اهواز و ۲۶۶۲ نفر به فرودگاه کرمان و همینطور دیگر فرودگاه‌های کشور پرواز خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1234676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =