بهره‌برداری از چندین طرح صنعتی در یزد

طی آئینی با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان در استان یزد، چندین طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، طی آئینی از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با سرپرست ریاست جمهوری و با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان در استان یزد، چندین طرح صنعتی در این استان به بهره‌برداری رسید.

یکی از این طرح‌ها واحد تولیدی کارتن است که به بهره‌برداری رسید. عملیات واحد تولیدی کارتن پلاست هدیش از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود که امروز به بهره‌برداری رسید. میزان سرمایه‌گذاری ثابت برای این واحد تولیدی ٤٤٠ میلیارد تومان اعلام شد که برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است. این واحد تولیدی، تولیدکننده محصولات گامپاند و گرانول پلیمری و صفحه و ورق کارتن از پلی‌پروپیلن است. ظرفیت تولیدی سالانه این واحد ۱۴ هزار تن اعلام شده است.

همچنین با حضور معاون وزیر صمت، واحد تولید کارتن صنعت سبز به بهره‌برداری رسید. در این واحد تولیدی انواع جعبه کارتن و چاپ افست تولید می‌شود، که ظرفیت سالانه آن حدود ١٢ هزار تن اعلام شده است. محصولات تولیدی این واحد در صنایع بسته‌بندی کاربرد دارد. واحد یادشده با سرمایه ٥١٠ میلیارد تومان افتتاح شد که برای ٣٦ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بهره‌برداری از یک واحد تولید کاشی در یزد، یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز با حضور معاون وزیر صمت به بهره‌بردار رسید. این واحد انواع کاشی‌های ساختمانی معمولی را تولید می‌کند که ظرفیت سالانه آن چهار میلیون مترمربع اعلام شده است. عملیات ساخت واحد یادشده از سال ١٣٩٨ آغاز که با سرمایه ثابت ٤٨٠ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت. مساحت این واحد ١٣ هکتار اعلام شده است که برای ٢٠٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1234888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =