رونمایی از ستاره‌های جدید استقلال/ توافق با چند بازیکن قطعی شد

مدیران باشگاه استقلال برای حضوری پُر قدرت در لیگ نخبگان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی، مذاکرات جدی با چند بازیکن مطرح را انجام داده و به توافقاتی نیز رسیده‌اند و اکنون هواداران در انتظار رونمایی از ستاره‌های جدید آبی‌پوشان هستند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدیران باشگاه استقلال چند روزی است به دنبال جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی هستند. در ابتدا، مدیران آبی‌پوشان در روزهای اخیر با بازیکنانی که قراردادهایشان به پایان رسیده به مذاکره پرداختتد و با برخی از آنها همچون آرمین سهرابیان به توافق دست پیدا کردند.

همچنین در ادامه، مذاکره با چند چهره مطرح لیگ برتری آغاز شد و انتظار می‌رود در روزهای آتی، قرارداد با این نفرات رسمی شود.

محمدحسین اسلامی ستاره میانه میدان ذوب‌آهن در فصل گذشته، بازیکنی است که گفته می‌شود با استقلال به توافق رسیده و انتظار می‌رود قراردادش را امضا کند.

میلاد زکی‌پور مدافع چپ سابق استقلال و فصل گذشته سپاهان نیز مذاکراتی با آبی‌پوشان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن دوباره به تیم سابقش باز خواهد گشت.

محمد کریمی، کاپیتان سپاهان دیگر بازیکنی است که مورد توجه جواد نکونام قرار دارد. بر خلاف شایعات حضور وی در استقلال هنوز کنسل نشده و این بازیکن همچنان در مدار آبی‌پوشان قرار داشته و مذاکرات میان طرفین همچنان ادامه دارد.

جواد آقایی پور پدیده فصل گذشته لیگ بیست‌وسوم که نمایش‌های خوبی را با پیراهن استقلال خوزستان داشت و مانع از سقوط این تیم به لیگ آزادگان شد، دیگر بازیکنی بود که با استقلال به توافق رسید، اما به یکباره با باشگاه اورنبرگ روسیه مذاکره کرد و به توافق رسید و از دست استقلال پرید تا راهی روسیه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =