۲ خرید گرانقیمت پرسپولیس برای یک پست!

به نظر می‌رسد که مهدی قایدی نمی‌تواند برای فصل آینده به استقلال بازگردد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در باشگاه پرسپولیس این امیدواری وجود دارد که با توجه به همان نقل قول لیوچی درباره علاقه‌‍اش به پرسپولیس او با رقم پائین‌تری راهی تهران شده و پیراهن سرخ را به تن کند.

بیشتر بخوانید:

حضور ستاره ذوب آهن در پرسپولیس منتفی شد

باشگاه پرسپولیس امیدوار است بعد از توافق اولیه با فرشاد احمدزاده با یک وینگر دیگر نیز به توافق نهایی دست یابد. مهدی لیموچی وینگر ۲۴ ساله فصل گذشته آلومینیوم اراک که سابقه بازی در تیم پیکان تهران را هم دارد یکی از گزینه‌های مد نظر این باشگاه در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

هفته گذشته خبر رسید که باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن ملی پوش به باشگاه اراکی نامه داده و البته خود لیموچی در جشن عید غیر صراحتا گفته پرسپولیس را دوست دارد.

بعد از آن بود که باشگاه سپاهان هم وارد این کارزار نقل و انتقالاتی شد و برای جذب این بازیکن با باشگاه آلومینیوم اراک نامه نگاری کرد تا کار برای سرخ‌ها سخت شود.

با این وجود در باشگاه پرسپولیس این امیدواری وجود دارد که با توجه به همان نقل قول لیوچی درباره علاقه‌‍اش به پرسپولیس او با رقم پائین‌تری راهی تهران شده و پیراهن سرخ را به تن کند.

البته چه سپاهان چه پرسپولیس ابتدا باید مبلغ ۳.۵ تا ۴ میلیارد تومانی بند فسخ این بازیکن را بپردازند و سپس با خودش درباره مبلغ قرارداد مذاکره کنند.

برای پست وینگر بحث جذب محمدمهدی محبی از مس رفسنجان هم مطرح بود اما باشگاه پرسپولیس هیچ قدمی برای جذب این بازیکن برنداشته است.

البته سازمان لیگ در قوانین جدید اعلام کرده برای جابجایی بازیکنان لیگ برتر تنها پرداخت مبلغ حق فسخ کفایت نمی‌کند و حتما باید رضایت باشگاه مبدا آن بازیکن نیز جلب شود که این مسئله کار لیموچی را برای پیوستن به پرسپولیس دشوارتر می‌کند.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1235250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =