سرلشکر سلامی: دشمنان سال‌هاست که می‌خواهند رویاهای باطل خود را به واقعیت تبدیل کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاریخ اسلام نشان داده راه عزت مسلمانان از مسیر جهاد و شهادت می‌گذرد چه در طلوع اولیه خورشید اسلام و هنگام بعثت پیامبر(ص) و چه در دوره بعثت مجدد اسلام در افق شکوهمند انقلاب اسلامی این مسیر ادامه داشته است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز شنبه در کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در حرم مطهر رضوی با درود و یاد از شهدای جبهه مقاومت، افزود: همه احترام خود را نثار شهدا و جانبازان و خانواده آنها می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر سلامی: جبهه مقاومت پاسخ هرگونه تعرض را می‌دهد

وی ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان معیار مجسم و زنده آیت الکرسی و راهبران ما و هادیان ما از وادی ظلمت به نور و مورد احترام و تکریم همه آزادیخواهان عالم هستند و به وجود آنها افتخار می‌‎کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند مسلمانان را تحت سیطره فکری و فرهنگی خود قرار دهند و دهها سال است که می‌خواهند رویاهای باطل و ویرانگر خود را به واقعیت تبدیل کنند.

سردار سلامی ادامه داد: وقتی انقلاب امام خمینی(ره) طلوع کرد بعثت دوباره آغاز شد. انقلاب ایران در جستجوی هویت و مجد و عظمت از دست رفته مسلمانان بود و دوباره نهضت فراموش شده فلسطین احیا شد. بعد از امام راحل، رهبر گرانقدر، جانباز، فداکار و شجاع انقلاب در دهه‌ها مجاهدت سرسختانه، در میدان پر خطر برای عزت مسلمانان ایستاد و هنوز هم وسط میدان ایستاده است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب قدرت ساخت و جغرافیای جهان اسلام را به هم متصل و وحدت را در جهان اسلام زنده کرد، امت واحده را تشکیل داد و قدرت ایجاد کرد و کشورهای اسلامی همه جا تحت تاثیر انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفتند.

وی گفت: شهدای جبهه مقاومت محصول ایستادگی، صبر، استقامت و توکل هستند که در آن توانستند این متاع محدود دنیا را با زندگی جاوید معاوضه کنند و برای مسلمانان عزت به ارمغان آورند. مسلمانان، دیگر حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی ضوابط نظام سلطه را در مناسبات خود بپذیرند.

فرمانده کل سپاه اظهار کرد: سیرت و جمال مقاومت امروز شاکله امت اسلام را در خود فرو برده این سیره آنقدر عظیم، زیبا و جذاب است که جاذبه آنها به درون میادین دانشگاه‌ها و شهرهای کشورهای غربی هم نفوذ کرده است. امروز فلسطین به عنوان قطعه به ظاهر کوچک وسعت جهانی پیدا کرده و درون قلب همه مردم جهان می‌توان یافت.

وی با بیان اینکه بر اساس سنت الهی مسلمانان پیروز خواهند شد، افزود: این سنت الهی تغییر ناپذیر است. خدا اراده کرده دین خود و ناصران دین خود را نصرت دهد و ما به این وعده ها مومن هستیم و با این ایمان زندگی می‌کنیم. نزول نصرت الهی کار را آسان می‌کند و مقاومت جواب می‌دهد.

سرلشکر سلامی گفت: وضعیت مسلمانان امروز بسیار افتخار انگیز است. آن آمریکایی که برای سوریه و عراق میلیاردها دلار هزینه کرد تا مسلمانان راتسلیم کند اما جز شکست چیز دیگری برایش در برنداشت که این نشانگر عظمت امت اسلامی است.

در این کنگره برخی از خانواده‌ شهدا از کشورهای فلسطین، افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه و عراق شرکت کرده‌اند. رییس دفتر مقام معظم رهبری و برخی از مسوولان ارشد نظامی کشور از جمله مهمانان این کنگره بین المللی هستند.

کد خبر: 1235287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =