توافق رسمی پرسپولیس با جانشین دانیال اسماعیلی‌فر

پرسپولیس طی روزهای اخیر با گریگول چابرادزه، مدافع راست ذوب‌آهن مذاکره کرده اما توافق رسمی را به بعد از مشخص شدن وضعیت بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر موکول کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بعد از درخشش گئورگی گولسیانی در ذوب‌آهن، سپاهان و پرسپولیس، پیش‌بینی می‌شد شاهد موج جدیدی از حضور بازیکنان گرجستانی در ایران باشیم که این اتفاق رخ نداد. در نقل و انتقالات زمستانی اما ذوب‌آهن که در دفاع راست آسیب‌پذیر نشان می‌داد، تصمیم گرفت دفاع راست دینامو باتومی را به خدمت بگیرد. مدافع راستی به نام گریگول چابرازده.

بیشتر بخوانید:

لغو قرارداد ستاره‌های پرسپولیس با تراکتور

چابرادزه ۲۸ ساله از هفته هجدهم مقابل پرسپولیس که به عنوان بازیکن جانشین به زمین رفت اولین بازی خود را برای ذوب‌آهن انجام داد. پس از آن چابرادزه در تمامی مسابقات برای تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در بازی با هوادار اولین پاس گل خود را ارسال کرد. او که همین ۶ ماه قبل پیراهن ذوب‌آهن را پوشیده، حالا با یک پیشنهاد جالب توجه مواجه شده است.

پرسپولیس بعد از اینکه با دانیال اسماعیلی‌فر به توافق نرسید و این بازیکن مذاکره با تراکتور را آغاز کرد، چند دفاع راست را زیر نظر گرفته و گویا در نهایت به نام چابرادزه رسیده است. مذاکره با این مدافع راست اهل گرجستان انجام شده و طرفین بر سر رقمی در حدود ۲۰۰ هزار دلار به توافق رسیده‌اند.

با این حال امضای رسمی قرارداد به چند روز دیگر موکول شده؛ چون اسماعیلی‌فر به باشگاه پرسپولیس پیغام داده و از آنها مدتی زمان خواسته. پرسپولیس هم منتظر مشخص شدن شرایط اسماعیلی‌فر است تا درباره چابرادزه تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =