توسعه روابط ترامپ با عربستان پیش از ورودش به کاخ سفید

سازمان ترامپ که اخیر روابط اقتصادی و تجاری خود را با پادشاهی‌های خلیج فارس افزایش داده است، از ایجاد برج ترامپ در جده خبر داد.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، روز گذشته یک توسعه‌دهنده منطقه‌ای از ساخت برج ترامپ در جده خبر داد که نشان می‌دهد روابط دونالد ترامپ -رئیس‌جمهور سابق آمریکا- با پادشاهی‌های خلیج فارس همچنان در حال رشد است. دو شرکت «دار گلوبال» و «سازمان ترامپ» اخیرا در بیانیه‌ای اعلام کردند که برنامه‌هایی برای توسعه پروژه جدیدی در جده دارند که «بازار لوکس عربستان سعودی و سرمایه گذاران بین المللی» را هدف قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید افزایش یافت

بر اساس گزارش المانیتور، این دو شرکت اعلام کردند که برج ترامپ در جده ایجاد خواهد داشت اما جزئیات آن را مشخص نکرده‌اند. پیش از این نیز از طرح‌هایی در عمان رونمایی کرده بود. با توجه به تقویت احتمال پیروزی ترامپ در انتخابات پیش‌رو به نظر می‌رسد این فعالیت‌ها با هدف نزدیکی هر چه بیشتر وی به پادشاهی‌های منطقه انجام می‌شود.

اریک ترامپ -معاون اجرایی سازمان ترامپ- در ارتباط با این خبر گفت: «ما از گسترش ردپای خود در خاورمیانه و آوردن استانداردهای لوکس ترامپ به منطقه از طریق روابط طولانی مدت خود با دار گلوبال، هیجان زده هستیم». دار گلوبال یک شرکت وابسته به شرکت املاک و مستغلات عربستان سعودی با نام دار الارکان است که در دبی استقرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =