تشکیل دولت بدون ایده حکمرانی شدنی نیست

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ گفت: در حال حاضر نیز نامزدهای ریاست جمهوری باید ایده پرداز باشند و اساسا تشکیل دولت بدون ایده حکمرانی اسلامی و مردمی شدنی نیست.

آرش فرجی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اهمیت برقراری حکمرانی اسلامی در کشور اظهار کرد: حکمرانی اسلامی باید بر مدار مردم و مدیریت جهادی بچرخد.

بیشتر بخوانید:

تعارضات بین علم و ارزش در کانون مناظرات سیاستگذاران

وی با ذکر مثالی اضافه کرد: به عنوان مثال در حال حاضر عدالت و برقراری عدالت در اداره کشور و حکمرانی حلقه مفقوده است. برخی نامزدهای ریاست جمهوری در دوره‌های مختلف شعارهایی مبنی بر برقراری عدالت می‌دهند ولی در عمل عدالت را به بهترین شکل برقرار نمی‌کنند.

فرجی با بیان اینکه دولت شهید حجت الاسلام رئیس بر پایه مدیریت جهادی بود، گفت: به عقیده من دولت آینده باید رویکرد دولت سیزدهم را سرلوحه فعالیت و سیاست گذاری خود قرار دهد.

شیوه‌های نوین اداره کشور باید بر پایه اسلام باشد

این فعال دانشجویی با تاکید بر اینکه رئیس جمهوری آینده و دولت چهاردهم باید صاحب ایده باشد، گفت: در حال کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه هست که علاوه بر مدیریت جهادی باید از ایده‌های نوین کشور داری نیز استفاده شود.

وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: البته شیوه‌های نوین در اداره کشور باید با مبانی اسلامی نیز همسو باشد و همخوانی داشته باشد.

فرجی مطرح کرد: به عقیده من ایده‌پردازی اسلامی در کنار مدیریت جهادی جز راهکارهای اساسی برای برون رفت کشور از وضعیت اقتصادی، فرهنگی و غیره... است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ افزود: در حال حاضر نیز نامزدهای ریاست جمهوری باید ایده پرداز باشند و اساسا تشکیل دولت بدون ایده حکمرانی اسلامی و مردمی شدنی نیست. البته این ایده پردازی نباید منوط به شعار یا حرف باشد، بلکه مردم بابد آن را در زندگی و معیشت خود حس کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =