پاسخ مدیرعامل پرسپولیس به صحبت‌های بیرانوند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که از طریق مجاری قانونی پیگیر فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند خواهند بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا درویش در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: در یکی دو روز گذشته به دنبال این بودیم که مبلغی که برای پرداخت بدهی‌ بازیکنان به باشگاه تزریق شد را کارهای اداری‌اش را انجام دهیم و امروز ان‌شاءالله بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم، شاید یک کار کم‌نظیری است که مطالباتی که ۲-۳ سال گذشته بود را پرداخت کنیم. جا دارد که از آنها تقدیر کنیم که یکی دو بازیکن حتی مبالغ بسیار زیادی را از ۳ سال پیش طلبکار بودند اما به جهت مشکلات باشگاه صحبتی از آن نکردند. بانک شهر این مبلغ را تامین کرد و روال پرداخت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دعوای ۲ باشگاه قطری برای ستاره پرسپولیس

وی درباره جدایی بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر عنوان کرد: قرارداد ترابی و اسماعیلی‌فر که تمام شده بود و مختار دارند که پرسپولیس یا جای دیگر را انتخاب کنند، ما تا آخر هفته منتظر آنها هستیم، اگر آمدند که پرسپولیس خانه‌شان هست، اما شاید به دلیل اختلاف مبلغ پیشنهادی به آنها، این دو بازیکن به تیم برنگردند.

درویش در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند خاطرنشان کرد: قانون همه چیز را مشخص می‌کند. هیچ نکته نامفهومی در قرارداد بیرانوند وجود ندارد. ما طبق مفاد آن قرارداد انجام دادیم و مسیرش را از مجاری قانون پیگیری می‌کنیم، اینکه شلوغ کنیم و فضای هواداری و هواداران پرشور را با التهاب مواجه کنیم، خوب نیست. مردم به حد کافی مشکلات دارند. مجاری حقوقی را باشگاه طی می‌کند و هیچ نقطه تاریکی در قرارداد یا متمم وجود ندارد که مجالی برای جدایی او داشته باشد. مقامات ذی‌صلاح تعیین وضعیت یا انضباطی حتما طی روزهای آتی اعلام خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر بیرانوند مراحل قانونی را طی کند، آیا او قبول می‌کند دروازه‌بان فصل گذشته تیمش به پرسپولیس برگردد؟ تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم مانند بیرانوند با شتاب یا تحت تاثیر تصمیم‌گیری کنیم. می‌گویند اول وجود، بعدا سجود. اول باید ثابت کنیم که باشگاه پرسپولیس همه کارهایی که انجام داده درست طبق قوانین و مندرجات قرارداد بوده است‌. من جایی خواندم که گفتند متمم قرارداد را من نوشتم، آیا از چیزی که نوشتیم سرپیچی کردیم؟ آیا مفاد را انجام ندادیم؟ اگر من یک تبصره‌ای اضافه کردم، اگر آن تعهد را انجام نمی‌دادم، مورد سوال قرار می‌گرفتم که چرا تعهدی را ایجاد کردی و نتوانستی پایبند باشی. گاهی برای حل مسئله، صورت مسئله را پاک می‌کنیم.اگر هرکسی تصمیم گرفته است که یک بندی را به آن الحاقیه اضافه کند، اگر آن تعهد انجام نمی‌شد باید مورد سوال قرار می‌گرفت. اما در عین اینکه به لحاظ مالی در مضیقه بودیم و بازیکنان دیگر هم بودند که در فشار مالی بودند و ما شرمنده‌شان شدیم، ولی عین الحاقیه را همکاران ما انجام دادندو مسائل مالی را تامین کردند. مابقیه این قضیه را مجاری ذیصلاح تصمیم‌گیری می‌کنند که درست بوده است یا خیر.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال تعویض بیرانوند با پورحمیدی دروازه‌بان تراکتور وجود دارد؟ عنوان کرد: ما اول صبر می‌کنیم که مبادی ذیربط به این موضوع رسیدگی کنند و ببینیم قانون چگونه اجرا می‌شود. پرسپولیس به لحاظ دروازه‌بان مشکل ندارد و خداراشکر دروازه‌بان‌های بسیار بزرگ هستند. بیرانوند هم سالها برای پرسپولیس زحمت کشیده است ولی هیچ وقت باشگاه بابت تعهداتش کوتاهی نکرده است، ممکن است تاخیر وجود داشته باشد ولی اینجا پرسپولیس است و به اندازه اسمش بزرگ است و تیم اول آسیا است. همانطور که همه آمدند و بازی کردند و قرارداد داشتند، بالاخره از مواهب پرسپولیس هم بهره بردند و به دلیل فضای هواداری خوبی که وجود دارد توانستند درآمدهای خوبی هم کسب کنند و هرکه بیشتر بلد بود بیشتر استفاده کرد. هیئت مدیره من را مکلف کرد که به دنبال جایگزین بیرانوند هم باشم، این موضوع را رئیس هیئت مدیره در روز اول گفتند که این موضوع باید در مجاری قانونی پیگیری شود و برای جایگزینی هم با چند نفر صحبت کردیم که در چند روز آینده نتیجه را اعلام می‌کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که جانشین بیرانوند، بازیکن ایرانی است؟ گفت: بالاخره تصمیم می‌گیریم، چند گزینه هستند که در روزهای آینده تصمیم می‌گیریم.

وی در واکنش به این موضوع که او به لیموچی بازیکن آلومینیوم گفته است که خودش باید رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، خاطرنشان کرد: همه این مسائل حاشیه‌ای است. اساس جذب بازیکن درخواست باشگاه است. درخواست ما در باشگاه موجود است و بهتر است که به این مسائل حاشیه‌ای نپردازیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت گاریدو سرمربی اسپانیایی یادآور شد: با او در حال هماهنگی هستیم که ان‌شاءالله اوایل هفته آینده بیاید. یک بحثی وجود دارد که او بیاید اینجا امکانات و محل تمرین تیم را ببیند و برگردد و یا اینکه بیاید که بماند، ان‌شاءالله در این خصوص هم به نتیجه می‌رسیم.

درویش درباره اردوی پیش فصل پرسپولیس در هلند هم تصریح کرد: اردو هم برنامه‌ریزی شده است و ان‌شاءالله ۲ مرداد انجام می‌شود و بازیکنان در حال حاضر در حال طی کردن کارهای اداری هستند.

وی در خصوص اظهار نظر بیرانوند درباره پرسپولیس که قرار است آرام‌آرام این تیم را ضعیف کنند، گفت: من معتقدم که باید از بیرانوند بپرسند که برچه اساسی حرف زده است و فکر می‌کنم او بهتر می‌تواند پاسخ بدهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سوال که زمان سوپرجام اعلام شده است؟ خاطرنشان کرد: به ما اعلام کردند که هر زمانی که لیگ شروع شود یک هفته قبل از آن بازی سوپرجام هم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =