بانوان قدرت بسیار خوبی در بالا رفتن مشارکت سیاسی دارند

استاندار خوزستان گفت: بانوان قدرت بسیار خوبی در بالارفتن مشارکت سیاسی دارند، امیدوار هستم بانوان بتوانند نقش مؤثر خود را ایفا کنند، به‌طوری که در روز جمعه اعلام کنیم خوزستان بیشترین مشارکت در انتخابات را داشت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از خوزستان، علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در مراسم دومین کنگره زنان تأثیرگذار استان و دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت که با حضور بانوان فرهیخته برگزار شده بود، در گفتوگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری بانوان در انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار کرد: انتظار می‌رود بانوان نخبه برای بالا بردن مشارکت تلاش کنند، چرا که مشارکت سبب بالا رفتن امنیت ملی و اقتصادی کشور خواهد شد.

وی افزود: مشارکت بالا قدرت چانه‌زنی کشورمان را در سطح بین‌الملل و منطقه بالا خواهد برد، درحالی‌که آرای پایین عکس این قضیه را رقم خواهد زد.

استاندار خوزستان گفت: دعوت به مشارکت باید در کلیه سطوح اجتماعی صورت بگیرد و افرادی که تأثیرگذاری بیشتری دارند بیش از دیگران پای‌کار بیایند.

حسینی محراب با تأکید بر اینکه بانوان قدرت بسیار خوبی در بالارفتن مشارکت سیاسی دارند، بیان کرد: امیدوار هستم در زمان باقی‌مانده تا رأی‌گیری، بانوان بتوانند نقش مؤثر خود را ایفا کنند به‌طوری که در روز جمعه اعلام کنیم خوزستان بیشترین مشارکت در انتخابات را داشت.

وی عنوان کرد: بصیرت و هوشیاری مردم ما در صحنه‌های مختلف همیشه بالا بوده و می‌دانند در هر شرایطی چگونه نقش ایفا کنند.

حسینی محراب با بیان اینکه چشم همه دنیا به انتخابات ایران است، افزود: هم دوستان و دشمنان ما در دنیا منتظر هستند تا ببینند نتیجه انتخابات و مشارکت در ایران چگونه است، کاری نکنیم که دشمن‌شاد شویم و باید ایران را سرافراز کنیم.

وی با تأکید بر اینکه خوزستان مهم‌ترین استان کشور است، گفت: سرافرازی و حضور مردم در انتخابات باید از همه استان‌ها بیشتر باشد.

حسینی محراب بیان کرد: آمدن پای صندوق رأی یعنی خودمان سرنوشت خودمان را تعیین می‌کنیم و نیامدن یعنی دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.

گفتنی است در پایان این مراسم اداره‌کل امور بانوان استانداری خوزستان از هشت بانوی برگزیده دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار کشور و ۱۵ برنده طرح جوانی جمعیت تقدیر کرد.

خبرنگار: مائده سعدی

انتهای خبر/

کد خبر: 1235800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =