داماد نوشهری مادرزن خود را به قتل رساند

داماد خانواده در پی اختلافات خانوادگی مادرزن خود را به قتل رساند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳، داماد یک خانواده در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نوشهر، در پی اختلافات خانوادگی با حضور در منزل پدری همسرش، اقدام به آتش زدن مادرزن خود با استفاده از بنزین کرد و وی را به قتل رساند.

این زوج که دارای دو فرزند می‌باشند و از سال‌ها قبل دچار اختلافات شدید خانوادگی بودند که دامنه این اختلافات به خانواده زوجه کشیده شد که این امر موجب چندین فقره درگیری، تخریب اموال، آتش‌زدن منزل از سوی این مرد در گذشته شد.

صبح روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳، در ادامه این اختلافات، داماد خانواده با استفاده از بنزین، اقدام به آتش‌زدن مادرزن خود کرد و در پی آن، وی دچار سوختگی شدید شد که علیرغم تلاش‌های زیاد کادر پزشکی، فوت کرد اما، پدر خانواده با توجه به سوختگی مختصر در پی کمک به نجات همسرش، حال مساعدی دارد.

بر اساس این گزارش، متهم دستگیر و در حال حاضر تحت نظر مقام قضایی قرار دارد تا پس از بررسی و تکمیل شدن پرونده، نسبت به صدور حکم وی اقدام شود.

پیش‌تر، این فرد به دلیل مصرف مواد مخدر و نداشتن حالت طبیعی، به اشتباه اقدام به آتش‌زدن منزل شخص دیگری که هیچ ارتباطی با آنان نداشته، کرده بود که به این منظور پرونده‌ای تشکیل و نهایتأ منجر به صدور حکم جبران خسارت مالی شد.

عدم صدور حکم مناسب به جهت بازدارندگی در تکرار جرم پرونده‌های قبلی از سوی دستگاه قضایی، موجب شد که این مجرم با تکرار جرم مشابه، باعث مرگ این مادر شود.

بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار و اظهارات مطلعین، وی با داشتن سوء مصرف مواد مخدر صنعتی از ثبات روانی مناسب برخوردار نبود و اقدامات خارج از اراده و عقل فراوانی را در طی چند سال اخیر از خود بروز داده است.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1235805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =