مخبر: دولت بدون هیچ گرایشی انتخابات را برگزار می‌کند+ ویدئو

سرپرست ریاست جمهوری گفت: به دقت، حفظ سلامت انتخابات و صیانت از حق مردم را در دولت پیگیری می‌کنیم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایسکانیوز؛ محمد مخبر پس از مشارکت در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور گفت: یاد رئیس‌جمهوری شهید را گرامی می‌داریم و خلأ وجود او انصافا لحظه به لحظه خود را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید؛

متن و حاشیه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳

وی افزود: اصل حضورم در وزارت کشور قبل از هرچیز برای قدردانی از اعضای ستاد انتخابات کشور و دست‌اندرکاران انتخابات است که واقعاً کار سختی انجام می‌دهند و به طور معمول از یک سال قبل کار را برای انتخابات آغاز می‌کنند تا در تمام کشور امکان لازم برای پای صندوق‌های رأی آمدن همه فراهم باشد.

مخبر یادآور شد: الان که از روند برگزاری انتخابات در کشور بازدید کردم، شاهد هستیم چند ۱۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات سهیم هستند. کار خوب پیش رفته است و در بازدیدی که داشتیم تاکنون، نسبت به هفته گذشته افراد بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدوارم امروز شاهد حضور گسترده‌تری از مردم در این انتخابات باشیم‌. به دقت حفظ سلامت انتخابات و صیانت از حق مردم را در دولت پیگیری می‌کنیم و به مردم اطمینان می‌دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =