معامله جذاب پرسپولیس با تیم‌ قطری

باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای انتقال عبدالکریم حسن به العربی قطر اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عبدالکریم حسن مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۸ در شرایطی در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و سوم به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست که این بازیکن بعد از خروج از قطر روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت.

بیشتر بخوانید:

می خواهم پیراهن پرسپولیس را بپوشم اما شان من را رعایت کنند

عبدالکریم بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس به خوبی قابلیت‌های خود را بار دیگر نشان داد تا این‌بار محبوب هواداران پرسپولیس و سکوهای آزادی شود. همین درخشش نصف و نیمه حسن کافی بود تا تیم‌های کشور به فکر جذب این مدافع ۳۳ ساله بیفتند. در روزهای گذشته باشگاه الوکره قطر با ارسال نامه‌ای به صورت رسمی خواستار جذب این مدافع شد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس همراه شد. حالا العربی دیگر تیم مشهور قطری علاقه‌مند به جذب مرد سال آسیا در سال ۲۰۱۸ شده و این در تلاش است تا وی را به خدمت بگیرد.

شنیده‌ها از این موضوع حکایت دارد که باشگاه پرسپولیس حالا که عبدالکریم را احیا کرده قصد ندارد مدافع خود را به این راحتی از دست بدهد. سرخ‌پوشان بعد از پیشنهاد باشگاه العربی برای جذب عبدالکریم حسن، به این باشگاه قطری اعلام کرده که در صورتی راضی به این انتقال است که این باشگاه ابتدا رضایت‌نامه عمر السوما مهاجم سوری خود را برای پرسپولیس صادر کند و همچنین مبلغی را نیز برای صدور رضایت‌نامه مدافع قطری به سرخ‌پوشان پرداخت کند.

عمر السوما مهاجم ۳۵ ساله باشگاه العربی قطر در روزهای پایانی خرداد ماه مورد توجه سرخ‌پوشان قرار گرفته است و باشگاه پرسپولیس در حال بررسی شرایط این مهاجم است. گفتنی است این مهاجم نام آشنا برای فوتبال دوستان ایران با لباس الاهلی عربستان در مقاطع مختلف مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته و موفق شده دروازه تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان را باز کند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1235970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =