پیشنهاد جدید خارجی برای مهاجم استقلال

مهاجم استقلالی‌ها که قبلا هم در یک دوره در لیگ آذربایجان برای سومقاییت بازی کرده بود، حالا با پیشنهاد جدیدی از این باشگاه مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پیمان بابایی مهاجم استقلالی‌ها طی سه فصل گذشته یکی از نفراتی است که به احتمال فراوان این تیم را ترک خواهد کرد. درباره بابایی گفته می‌شود از یکی دو تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دریافت کرده اما او هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

یک زن مانع پرسپولیسی شدن ستاره سابق استقلال!

نکته قابل توجه رسیدن پیشنهادی از کشور آذربایجان به پیمان بابایی است. مهاجم استقلالی‌ها که قبلا هم در یک دوره در لیگ آذربایجان برای سومقاییت بازی کرده بود، حالا با پیشنهاد جدیدی از این باشگاه مواجه شده است.

باشگاه سومقاییت آذربایجان در سال‌های اخیر بازیکنان ایرانی زیادی را به ترکیب خود اضافه کرد و پیمان بابایی نیز یکی از آنها بود. این تیم که به لیگ کنفرانس اروپا هم صعود کرده، حالا پیشنهاد جدیدی را به بابایی ارائه کرده است.

بابایی در زمان حضور در سومقاییت درخشش خوبی در ترکیب این تیم داشت اما بعد از مدتی به ایران برگشت و پیراهن تراکتور و سپس استقلال را پوشید. حالا باشگاه آذربایجانی بار دیگر خواهان جذب مهاجم استقلال شده و قرار است این بازیکن طی روزهای آینده پاسخ خود را به آنها اعلام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =