طرح برخورد پلیس با وسایل نقلیه متخلف آغاز شد

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از اعمال قانون بیش از ۲۰۰ وسیله نقلیه فاقد پلاک و متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و تبریک حضور با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی و آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب، پیرامون اجرای طرح انضباط و ایمنی ترافیک گفت: امروز هفتمین مرحله از طرح انضباط اجتماعی و ایمنی ترافیک به منظور برخورد با تخلفات و ناهنجاری‌های مختلف در حوزه ترافیکی به اجرا درآمد و در آن با تخلفات موتور سیکلت سواران، خودروهای سنگین، تخلفات پلاک اعم از جعل و فک، مخدوشی و ... ، بغل نویسی خودروها، حمل بار غیر مجاز و نامتعارف، خلافی بیش از سه میلیون تومان، نمره منفی بالای ۳۰ ، خودروی شوتی، حمل کالای قاچاق و غیره برخورد شد.

کشوری به تشریح گزارشی از برخورد با برخی از تخلفات رانندگی طی ۲۴ساعت گذشته پرداخت و گفت: در حوزه تخلف پلاک که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات جدی مردم است، پلیس راهور با کمک عوامل انتظامی و توان عملیاتی یگان امداد طی۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۷۸ دستگاه انواع وسیله نقلیه خودرویی(سنگین و سبک) و موتوری را به دلیل جرائم مرتبط با پلاک اعم از فک پلاک، مخدوشی پلاک، دستکاری اعداد پلاک و سایر تخلفات مورد اعمال قانون قرار داده است.

کشوری در ادامه از برخورد قاطع با خودروهای سبک و سنگین فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش خبرداد و گفت: پلیس با خودروهای بدون پلاک و یا پلاک مخدوش قاطعانه برخورد خواهد کرد و هیچ وسیله نقلیه ای حق ندارد، چرخش روی زمین بچرخد و پلاک رسمی کشور که باید مشخص و خوانا باشد، روی آن نصب نشده باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه خطاب به خانواده‌ها توصیه کرد: از خانواده‌ها نیز می‌خواهیم که نظارت بیشتری به ویژه در فصل تابستان بر فرزندان خود داشته و از رانندگی بدون گواهی نامه آنان با خودرو و موتور سیکلت جلوگیری کنند.

خبرنگار: نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1236145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =