کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام/ ۹سال از آن دیدار گذشت

نهال قاضی خانی گفت: کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام تا هم سالم بماند و همیشه یاد این خاطره شیرین که حضرت آقا برایم رقم زدند در خاطرم بماند.

نهال قاضی خانی فرزند شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز در خصوص دیداری که در سن ۳سالگی با رهبر معظم انقلاب داشت گفت: ۳سالم بود که به دیدار حضرت آقا رفته بودم و پدرم را تازه از دست داده بودم.

قاضی خانی ادامه داد: در آن دیدار که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد هنگام نماز مغرب بود و همه در تدارک آماده شدن برای نماز بودند و من هم مشغول بازی در حسینیه بودم که تعدادی از عوامل بیت رهبری برای اینکه راحت تر بازی کنم مرا به حیاط مجاور هدایت کردند.

فرزند شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی تصریح کرد: وقتی در حیاط مشغول بازی بودم وارد اتاقی شدم که دیدم تعدادی از آقایون در صف هستند و روی یک صندلی نشستم و دیدم تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم با حضرت آقا دیدار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کمی جلوتر رفتم و به یکی از آقایونی که در آن اتاق بود گفتم: «میشه دست مرا بگیرید و ببرید پیش آقا؟» که ایشون مرا نزد آقا بردند.

قاضی خانی به صحبتش با رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: به آقا گفتم: »«میشه کلاهتون رو بمن بدین؟» که آقا فرمودند: «من با این کلاه نماز می خوانم» گفتم: «کلاهتون رو مادرتون براتون درست کردن؟» ایشون با خنده‌ای گفتن بله و من به آقا گفتم: «یه کلاه صورتی به من میدی؟» و آقا هم گفتن «چشم» و من تاکید زیادی روی صورتی بودن کلاه داشتم و آقا گفتن: «باشه حتما صورتی میگیرم»

وی تصریح کرد: بعد از دو سه روز کلاه را برای من فرستادند. باید بدانیم که عمامه حضرت آقا یک عمامه معمولی نیست بلکه چتری است که ما ملت ایران در ذیل آن زندگی می‌کنیم و دعا میکنم سایه رهبر معظم انقلاب همیشه بر سر ملت ایران باشد.

فرزند شهید مدافع حرم مهدی قاضی خانی در پایان گفت: آن کلاه را قاب کرده‌ام تا هم سالم بماند و همیشه یاد این خاطره شیرین که حضرت آقا برایم رقم زدند در خاطرم بماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =