تغییر ساعت کاری ادارات یزد به علت گرما

مدیرعامل توزیع برق استان یزد گفت: تغییر ساعت اداری در استان یزد به دلیل تداوم گرما و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر استقرار گنبد حرارتی بر کشور و ماندگاری دما بوده است و ارتباطی با مصرف برق ندارد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از یزد، علی جم، مدیرعامل توزیع برق استان با اشاره به تغییر ساعات اداری در یزد گفت: تغییر ساعت اداری از ساعت 6 صبح تا ساعت 11 صبح در استان یزد به دلیل تداوم گرما و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر استقرار گنبد حرارتی بر کشور و ماندگاری دما بوده است و ارتباطی با مصرف برق ندارد.

وی ادامه داد: تعطیلی ادارات و به دنبال آن تعطیلی صنوفی که به هر نحو به ادارات مرتبط است موجب صرفه‌جویی 25 مگاواتی برق در استان شده و تاکنون نیز اکثر ادارات یزد برای کاهش مصرف برق همکاری لازم را داشته‌اند.

مدیرعامل توزیع برق استان یزد در خصوص میزان مصرف برق در استان یزد گفت: بیشترین مصرف برق در استان یزد برای امسال تاکنون 2 هزار و 180 مگاوات بوده است.

وی با اشاره به افزایش 5 درصدی مصرف برق امسال نسبت به سال گذشته در کشور ادامه داد: اوج مصرف برق در کشور تاکنون 77 هزار و 500 مگاوات بوده است و پیش بینی می‌شود این میزان با توجه به تداوم گرما در روزهای آینده از 79 هزار مگاوات نیز فراتر رود.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1237371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =